השוק

קבוצת שלמה ברבעון נהדר: הכנסות של 1.3 מיליארד שקלים

חברת שלמה החזקות פרסמה הבוקר את דוחותיה הכספיים לרבעון השני של השנה, מהם עולה כי קיימת עלייה בהכנסות החברה ברבעון הראשון של השנה 1.3 מיליארד שקלים, זאת לעומת 1.2 מיליארד שקלים בתקופה המקבילה אשתקד
מערכת ice | 
אסי שמלצר (צילום ישראל הדרי)

חברת שלמה החזקות פרסמה הבוקר את דוחותיה הכספיים לרבעון השני של השנה, מהם עולה כי חלה ירידה בהכנסות הרווח התפעולי בתחום הרכב והאשראי של הרבעון השני בשנת הנוכחי שעמדו על סך 211 מיליון שקלים לעומת התקופה המקבילה בשנה הקודמת אז עמד הרווח התפעולי על 225 מיליון שקלים. מנגד חלה עלייה ברווח התפעולי בחציון הראשון של השנה שעומד על 434 מיליון שקלים לעומת 414 מיליון שהיה בחציון הראשון של השנה שעברה.

קיימת עלייה בהכנסות המאוחדות של החברה ברבעון הראשון של השנה שעומד על 1.3 מיליארד שקלים לעומת 1.2 מיליארד ברבעון השני בשנה שעברה. בחציון הראשון של השנה הנוכחית חלה עלייה של 10.6% בהכנסות החברה שהסתכמו ב-2.61 מיליארד שקלים לעומת התקופה המקבילה אשתקד.

הרווח הנקי הסתכם ברבעון השני של השנה בסך של 87 מיליון שקלים לעומת 91 מיליון בתקופה המקבילה אשתקד. בחציון הראשון של השנה הרווח הנקי הסתכם ב-189 מיליון שקלים לעומת 213 מיליון בתקופה המקבילה בשנה שעברה. בתחום הרווח התפעולי בחציון הראשון של השנה קיימת ירידה לעומת התקופה המקבילה בשנה שעברה 283 מיליון שקלים לעומת 335 מיליון.

בתחום הביטוח ההפסד של חברת שלמה ביטוח הסתכם ברבעון השני של השנה ב-47 מיליון שקלים לעומת 59 מיליון בתקופה המקבילה אשתקד. בחציון הראשון של השנה נרשם הפסד של 79 מיליון שקלים לעומת 57 מיליון בתקופה המקבילה אשתקד.

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה