השוק

כלל ביטוח בסיוע של 10 מיליון שקל: אלו הזכאים

קבוצת כלל ביטוח ופיננסים הודיעה על הקמת קרן תמיכה בסך 10 מיליון שקל לסיוע למבוטחים בגין נזקי מלחמה ביטוחיים שאין להם מענה. בנוסף ביום הראשון ללחימה הגדילה כלל את תקציב התרומות שלה ותרמה מאות אלפי שקלים ללוחמים ולאזרחים
מערכת ice | 
יורם נוה, מנכ״ל כלל ביטוח (צילום סיון פרג', וידאו הד)
קבוצת כלל ביטוח ופיננסים, כחברה מוסדית ישראלית פועלת בכל הממשקים, מול כל מחזיקי העניין שלה, לתת כתף איתנה, במאמץ הלאומי לשמירת חוסנה של מדינת ישראל.
החברה הקימה קרן תמיכה בסך 10 מיליון ₪ לסיוע למבוטחים בגין נזקי מלחמה ביטוחיים שאין להם מענה.
בנוסף, כבר ביום הראשון ללחימה הגדילה כלל את תקציב התרומות שלה ותרמה מאות אלפי שקלים לעמותות וארגונים משמעותיים הפועלים לסייע ללוחמינו בשטח - בתי חולים, שירותי הצלה ויחידות סדיר, מילואים ומשטרה בחזית.
מרכז החוסן של כלל פתוח ועומד לרשות כל הציבור בישראל, באפליקציה ובאתר (https://www.clalbit.co.il/hosen/), ומסייע בהתמודדות עם מצוקות וחרדות באמצעות עמותות המעניקות סיוע ומענה מקצועי, כגון: ער"ן ונט"ל, והוא זמין בכל עת, וחיוני בייחוד בימים מורכבים ולא פשוטים אלה לכל אחת ואחד.
 
יורם נוה, מנכ"ל כלל ביטוח ופיננסים, מסר: "ימים כואבים ובלתי נתפסים עוברים על המדינה. בשעה קשה זו, אנו רואים את עם ישראל במלוא תפארתו, מלוכד, איתן, ומפגין אומץ יוצא דופן, נתינה וערבות הדדית. קבוצת כלל ביטוח ופיננסים נקטה בשורת פעולות נרחבת מול כל מחזיקי העניין שלה ושותפה במאמץ הלאומי לשמירת חוסנה של מדינת ישראל, כי רק יחד ננצח".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה