השוק

קיסטון חתמה עם מנורה על הסכם להעמדת אשראי: כמה תקבל?

קיסטון חתמה עם מנורה על הסכם מסגרת להעמדת אשראי, שיחליף מסגרת חוב אחרת. מסגרת האשראי עם מנורה הינה בהיקף של 300 מיליון שקל
מערכת ice | 
נבות בר מנכל קיסטון (צילום דודי מוסקוביץ)
קיסטון, בניהולו של נבות בר, המשקיעה בנכסים בעולם התשתיות, מודיעה היום (רביעי) כי התקשרה עם מספר גופים מוסדיים מקבוצת "מנורה" בהסכם מסגרת להעמדת אשראי, עד לסך כולל של 300 מיליון שקל לצורך החלפת מסגרת האשראי אשר עמדה לרשותה מאת קבוצת הראל.
מסגרת האשראי תעמוד לתקופה בת 24 חודשים ממועד העמדתה, והיא תאפשר לקיסטון לקבל הלוואות, לתקופות של 6 או 12 חודשים, על-פי בחירתה, עד  לתום תקופת הזמינות של מסגרת האשראי.
 
בכוונת החברה למשוך בימים הקרובים הלוואה בהיקף של 150 מיליון שקל לטובת  פירעון ההלוואות מתוך מסגרת האשראי מ"הראל" שמסתיימת בימים אילו. יתרת מסגרת האשראי תיועד, בשלב זה, לשמש מקור אפשרי , לפירעון יתרת הנע"מ שהנפיקה החברה בחודש דצמבר 2022  ובחודש מרץ 2023, ולשימושים נוספים המותרים לפי הסכם מסגרת האשראי, כפי שיוחלט על ידי החברה מעת לעת.
קיסטון הינה חברה ישראלית להשקעה בתשתיות שהוקמה ב- 2019. תחומי ההשקעה של קיסטון כוללים עד כה תחנות כוח קונבנציונאליות, תחנות כוח מבוססות רוח ושמש, מתקן התפלת מים, תפעול ותחזוקת כבישים, מכירת חשמל באמצעות עמדות טעינה לרכבים חשמליים בספרד, מיזם להקמת מערכת סיבים אופטיים, תחבורה ציבורית - אוטובוסים בישראל ובאירופה ותפעול רכבות קלות.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה