השוק

קיסטון מחלקת דיבידנד ענק: 10 מיליון שקל יחולקו

תשואת הדיבידנד של החלוקה הנוכחית ביחס לשווי השוק נאמדת בכ- 1.02%; ובסה"כ מתחילת השנה נאמדת בכ-3.5% קיסטון, בניהולו של נבות בר, המשקיעה בנכסים בעולם התשתיות, מדווחת היום  על חלוקת דיבידנד בסך של 10 מיליון שקל
מערכת ice | 
נבות בר מנכל קיסטון (צילום דודי מוסקוביץ)
קיסטון מודיעה על חלוקת דיבידנד שלישית בסך 10 מיליון שקל בשנת 2023. כחלק ממדיניותה לביצוע ארבע חלוקות דיבידנד בשנת 2023, לפיה בכל אחד מהמועדים יחולק סך מינימאלי של לפחות 10 מיליון שקל.
תשואת הדיבידנד של החלוקה הנוכחית ביחס לשווי השוק נאמדת בכ- 1.02%; ובסה"כ מתחילת השנה נאמדת בכ-3.5% קיסטון, בניהולו של נבות בר, המשקיעה בנכסים בעולם התשתיות, מדווחת היום  על חלוקת דיבידנד בסך של 10 מיליון שקל.
 
חלוקת דיבידנד זו, הינה החלוקה השלישית בשנת 2023 והיא חלק ממדיניות חלוקות דיבידנד, עליה הכריזה החברה בתחילת השנה, לפיה בכל אחד מהחודשים ינואר, אפריל, יולי ואוקטובר 2023, יחולק סך מינימאלי של 10 מיליון ש"ח; ובכל מקרה לא פחות מהסכומים המתחייבים ממדיניות חלוקת הדיבידנד הקבועה בתקנון החברה, והכל על פי הדין.
קיסטון הינה חברה ישראלית להשקעה בתשתיות שהוקמה ב-2019. תחומי ההשקעה של קיסטון כוללים עד כה תחנות כוח קונבנציונאליות, תחנות כוח מבוססות רוח ושמש, מתקן התפלת מים, תפעול ותחזוקת כבישים, מכירת חשמל באמצעות עמדות טעינה לרכבים חשמליים בספרד, מיזם להקמת מערכת סיבים אופטים, תחבורה ציבורית אוטובוסים ותפעול רכבות קלות.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה