השוק

איגוד השיווק: כלים למנהלים להתמודדות בזמן מלחמת 'חרבות ברזל'

שיווק בזמן מלחמה: איגוד השיווק הישראלי קיים מפגש מיוחד למנהלי שיווק העוסק בהתמודדות חברות ומותגים בזמן מלחמת 'חרבות ברזל'
מערכת ice | 
איגוד השיווק הישראלי (צילום freepik)
על רקע המלחמה, כ-200 אנשי ונשות שיווק השתתפו במפגש הזום השני מתוך סדרת מפגשים שמקיים איגוד השיווק הישראלי תחת הכותרת 'מותגים תחת אש'. במסגרת המפגש, הרצו בכירים מעולם השיווק שהדגישו את החשיבות של אנשי השיווק בהובלת המשק, בתמיכה בעובדים ובהרמת המורל בקרב הציבור הרחב ולקוחות ועובדי החברות בפרט, תוך דגש על אנושיות ורגישות.
את המפגש פתחה מנכ"ל איגוד השיווק, סיגלית הורן גלפרין, שציינה: התפקיד שלנו באיגוד השיווק בעת הזאת הוא לסייע ולתמוך בכם – מנהלי השיווק, בכך שנעניק לכם ידע וכלים, כדי שתוכלו לגבש דרכי פעולה בכל הזירות. מנהלי השיווק הם המנהיגים האסטרטגיים בחברות, וזה הזמן שלכם להוביל עשייה ערכית ומותאמת למצב על מנת לתמוך בציבור, בלקוחות ובעובדים". 

סיגלית הורן גלפרין, צילום: גולי כהן
יגאל ברקת, סמנכ"ל שיווק בנק הפועלים הציג 3 צירי פעולה בהם כדאי לארגונים לעבוד: עשייה בשביל הלקוחות, העלאת המורל הציבורי ותמיכה בעובדים, תוך יציקת משמעות ותחושה של ייעוד בעבודתם. ברקת המליץ לעמיתיו מנהלי השיווק לשים בעת הזו את התחרות בצד ואף לשתף פעולה עם מתחרים.
"מותגים צריכים להעניק לאנשים תחושת ביטחון, ודאות, משמעות, שייכות, ותחושה שרואים אותם", הוסיפה ורד חורי, מנכ"לית ובעלים של משרד הקריאייטיב EWISE  והציעה למנהלי השיווק לשאול הן את הלקוחות והן את העובדים שלהם מה הם צריכים. אמר יניב ויצמן, מנכ"ל ובעלים משרד הפרסום לצעירים teenk.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה