השוק

תמורת 87 מיליון שקל: מנורה מבטחים הפכה בעלת עניין בדוניץ-אלעד

מנורה מבטחים הפכה לבעלת עניין בקבוצת דוניץ-אלעד, לאחר שהשלימה רכישה של 5.09 אחוז ממניות החברה ממחזיקי מניות שונים בשוק. מדובר ברכישה בשווי של כ-87 מיליון שקל של 456,641 מניות
מערכת ice | 
רונן יפו, מנכל אלעד ישראל מגורים החדשה (צילום סיון פרג', דמיטרי לאנוביץ')
קבוצת הנדל"ן דוניץ-אלעד הודיעה היום (שני), כי חברת מנורה מבטחים הפכה לבעלת עניין בקבוצה, זאת לאחר שהשלימה רכישה של 5.09 אחוז ממניות החברה ממחזיקי מניות שונים בשוק. מדובר ברכישה בשווי של כ-87 מיליון שקל של 456,641 מניות.
בכך מצטרפת מנורה מבטחים לקבוצת הפניקס, שהחלה להיות בעלת עניין בדוניץ טרם החיבור עם חברת אלעד ישראל מגורים החדשה, וכן היא הגוף הפיננסי המשמעותי ביותר, שמחזיק בנתח המשמעותי יותר מאז חיבור החברות. בעלי המניות המובילים של דוניץ לא מימשו את החזקותיהם, אלא מנורה פעלה על מנת לרכוש מניות בשוק החופשי.
 
רונן יפו, מנכ"ל קבוצת דוניץ-אלעד מסר: "רכישת המניות על ידי מנורה מבטחים, והפיכתה לבעלת עניין בדוניץ-אלעד היא בשורה ומהווה עבורנו הבעת אמון חד משמעית בקבוצה, בנכסיה ובעתידה. אנו בטוחים כי עשייתה של דוניץ-אלעד תמשיך להתרחב וכי הקבוצה תמשיך ליזום ולבנות שכונות מגורים איכותיות באיזורי הביקוש המובילים בישראל".
אורן מונטל, מנהל תחום השקעות כספי עמיתים במנורה מבטחים מסר: "להערכתנו חברות נדל״ן למגורים אשר אינן ממנופות ובעלות עתודות קרקע באזורי ביקוש עשויות ליהנות בשנים הקרובות מעליית ערך לאור הצפי לירידת הריבית והירידה בהתחלות הבניה. לכן, זיהינו בחברת דוניץ הזדמנות להשקעה. לחברה הנהלה מנוסה, מינוף נמוך פרויקטים בביצוע ובתכנון לקראת ביצוע על קרקעות של החברה ובהליכי התחדשות עירונית ובאזורי ביקוש במרכז הארץ".
קבוצת דוניץ-אלעד עוסקת בייזום, תכנון, בנייה ושיווק של פרויקטים לבנייה למגורים, הכוללים כ-12,000 יחידות בכ-30 פרויקטים בשלבי תכנון שונים הכוללים מעל 25 אלף מ״ר בייעוד משרדים, תעסוקה ומסחר ועוד כ-39,000 מ״ר בייעוד חקלאי באזורי ביקוש.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה