נדל"ן ותשתיות

דוניץ-אלעד בצעד גדול לקראת הקמת פרויקט היוקרה בת"א

קבוצת דוניץ אלעד מדווחת כי פורסמו תוכניות הבניין למתחם הצפוני בפרויקט "פארק תל־אביב" ברשומות וכי הן נכנסו לתוקף. הבנייה תכלול הקמה של שבעה מגדלים רבי קומות עם אלפי דירות
מערכת ice | 
הדמיית המתחם הצפוני (צילום 3DIVISION)
קבוצת דוניץ-אלעד מודיעה היום (יום רביעי) כי תוכניות בניין העיר החדשה למתחם הצפוני של הפרויקט "פארק תל־אביב" פורסמו ברשומות ונכנסו לתוקף. מדובר בפרויקט התחדשות עירונית נרחב ומטרתו לשנות את פני דרום-מזרח העיר.
הקמת המתחם הצפוני מקודמת לאחר שמרבית יחידות הדיור בחלק הדרומי של הפרויקט כבר הוקמו ואוכלסו. לאחרונה דוניץ-אלעד חתמה על עסקת תמורות ושירותי בנייה לשלבים הראשונים של המתחם הצפוני מול החברות פרידמן חכשורי ואביוד נכסים.
המתחם החדש כולל הקמת שבעה מגדלים בעלי 22-33 קומות ובנייה מרקמית בהיקף של כ-1,870 יחידות דיור למגורים (בהן 174 יחידות דיור להשכרה ארוכת טווח) ו-300 יחידות דיור מוגן. כמו כן, יקומו שטחי תעסוקה ומסחר חדשניים ושטחים ציבוריים רחבים.
 
בהמשך לחתימת ההסכם ולאישור התב״ע, יקודמו היתרי בנייה לשלבי הפרויקט הראשונים. שלב א יכלול כ-1,400 מ"ר מסחר ו-501 יח"ד בשני מגדלים ובבנייה מרקמית, מתוכן דירות תמורה לזכאים ודיור להשכרה לטווח ארוך. שלב ב יכלול 410 יח"ד וכ-1,000 מ"ר של שטחי מסחר.
רונן יפו, מנכ"ל קבוצת דוניץ-אלעד, מסר: "אנו שמחים להודיע על אישור התוכנית למתחם הצפוני של פרויקט ההתחדשות העירונית הענק פארק תל אביב ועל התחלת קידום היתרי הבנייה לשלבים הראשונים של הפרויקט, שעתידים לכלול כ-900 יח"ד. אנו פותחים דף חדש בהיסטוריה של העיר – השכונה תמשיך בצמיחה ותהווה רובע חדש ומפותח בדרום מזרח העיר ותעניק לאזור כולו אפשרויות התפתחות חדשות, תוך קידום מרחבי חיים איכותיים עם חיי קהילה משגשגים ופיתוח כלכלי".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה