נדל"ן ותשתיות

תל אביב מתחדשת באלפי דירות חדשות: פרויקט הענק נחשף

קבוצת דוניץ-אלעד מוציאה לדרך את המתחם הצפוני בפרויקט פארק תל אביב, פרויקט ההתחדשות העירונית מהגדולים והחשובים ביותר באזור המרכז בכלל ובעיר תל אביב בפרט המתחם הצפוני בפרויקט פארק תל אביב, המהווה רובע חדש, ממוקם בחלקה הדרום מזרחי של העיר ומשנה את פני האזור והשפעתו ניכרת על מרקם החיים
מערכת ice |  2
תל אביב (צילום פלאש 90/ מתניה טאוסיג)
חברת דוניץ-אלעד מודיעה הבוקר כי ועדת הערר המחוזית לתכנון ובנייה מחוז תל-אביב החליטה לדחות את כל העררים, שהוגשו על החלטתה של הוועדה המקומית לתכנון ולבניה תל אביב, לאשר את התב"ע החדשה ובכך להוציא לדרך את המתחם הצפוני בפרויקט פארק תל אביב המהווה רובע חדש בדרום מזרח תל אביב-יפו.
את דוניץ אלעד ייצגו בקידום התוכנית ובעררים עו״ד תמר מגדל ועו"ד ליאור לוי ממשרד מיתר ועו״ד יוסי אשכנזי יחד עם משרד פרחי צפריר אדריכלים וחברת וקסמן גוברין גבע שהיו אמונים על ניהול התכנון. התב"ע החדשה תכלול 1,870 יחידות דיור (ובכלל זאת 174 יח"ד להשכרה), 300 יחידות בייעוד דיור מוגן, כ-10,000 מ"ר בייעוד מסחר וכ-2,500 מ"ר בייעוד תעסוקה.
 
הפרויקט ממוקם בצמוד לפארק עצום ומרהיב ביופיו ונחשב לפרויקט הסביבתי המשמעותי ביותר בעיר הכי נחשקת בישראל. מדובר על תשעה מיליון מ"ר של בנייני מגורים מודרניים, תעסוקה, מסחר ומעוצבים לצד, שטחים פתוחים, מרחבים ירוקים משולבים בטבע ומים, מסלולי אופניים, מרכז מבקרים ושפע פעילויות פנאי המאפשרים חיי קהילה עשירים ומשגשגים.
רונן יפו, מנכ"ל דוניץ-אלעד: "אנו מאוד נרגשים על כך שועדת הערר של הועדה המחוזית לתכנון ובניה מחוז תל אביב דחתה את העררים שהוגשו תכנית שקודמה על ידי הקבוצה ושותפיה (פרידמן חכשורי חברה להנדסה בע"מ ואביוד נכסים בע"מ)ובכך נסללה הדרך לאישורה הסופי של תוכנית בניין העיר למתחם הצפוני ברובע חדש, המשך השכונה של פארק תל אביב. התוכנית שתצא לפועל בקרוב מטיבה עם כל הנוגעים בדבר ותהווה תנופה לפיתוח משמעותי לדרום מזרח העיר תל אביב".
עוד מסר: "בנוסף למגורים, תושבי השכונה ייהנו משכונה מבוססת קהילה משגשגת, סמיכות לשטחים ירוקים נרחבים של פארק דרום ופארק אריאל שרון בהמשכו, לצד מרכזי מסחר ותעסוקה חדשניים. אנו נמשיך לקדם פרויקטים נוספים מסוג זה גם בעתיד ולהנגיש דיור ברמה גבוהה, באזורי הביקוש במחירים הוגנים".
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    הרווח המשני מהתחדשות עירונית
    קליל 05/2023/03
    הגב לתגובה זו
    0 0
    בחלק גדול מהמקרים פרוייקט פינוי בינוי מאפשר לעשות סדר בפריטים שבתכולת הדירה וכן להפיק רווח אלטרנטיבי מהחפצים שאין בהם עוד צורך. הדבר נכון בעיקר בדירות של אנשים מבוגרים. ככל שיש בדירה פריטים ישנים כמו תקליטים, ספרים, עיתונים ישנים או כל פריט משנות החמישים, יש מצב שמדובר על פריטי אספנות בעלי ערך כספי. אם אתם רוצים לדעת כיצד להעריך את תכולת הדירה באופן עצמאי חפשו בגוגל "פינוי דירות יוסף האוסף" וקבלו מאמר מדוייק שמסביר איך לעשות זאת.
    סגור
  • 1.
    יש אלוהים י
    שרית קורן 05/2023/02
    הגב לתגובה זו
    0 1
    יששששששש ברוך השם 30דנה אני מחכה יששששש
    סגור