השוק

הראל ויזל נגד משרד האוצר: "החלטה מוטעית, לא מבין אותם"

הראל ויזל, בעל השליטה ומנכ"ל קבוצת פוקס, התייחס למתווה הפיצויים של הממשלה, שם החליטו להעניק פיצויים רק לחברות עם מחזות שנתי של פחות מ-400 מיליון שקל: "זו החלטה אינה נכונה שאני לא מבין אותה, אבל אני גם לא נלחמתי בה". אז מדוע החליט לשתוק?
מערכת ice |  3
הראל ויזל (צילום דימה טליאנסקי, יחצ)
הראל ויזל, בעל השליטה ומנכ"ל קבוצת פוקס, התראיין היום (חמישי) ל"כלכליסט", שם התייחס למתווה הפיצויים של הממשלה, שלא מסייעת לחברות בגודל של פוקס, אלא לחברות עם מחזות שנתי של פחות מ-400 מיליון שקל.
בראיון ויזל יצא נגד ההחלטה של משרד האוצר, שמגיעה דווקא אחרי שקמעונאים וחברות בסדר הגודל שלו, בהן פורום העסקים ממנו הוא חלק, תרמו רבות והתגייסו למען חיילי צה"ל, תושבי הדרום, פצועים מפונים וכדומה. 
 
"משרד האוצר קיבל החלטה שלדעתי היא מוטעית", אמר הראל ויזל בנוגע למתווה הפיצויים שלא יכלול אותו כאמור. ויזל המשיך: "מדובר ב-15 חברות גדולות במשק שלא יקבלו פיצויים, זו החלטה אינה נכונה שאני לא מבין אותה, אבל אני גם לא נלחמתי בה".
ויזל טוען שהסיבה שאינו נכנס "למלחמות" נגד ההחלטה של משרד האוצר, היא כי בעבר אנשים טענו שהוא "מנהל מלחמות אישיות". לגבי המשך הלחימה הנוכחית, ומצב אפשרי של מלחמה עם חיזאללה בצפון, דיבר ויזל על ההשלכות הכלכליות של מצב כזה וטען כי "אני אופטימי מטבעי אבל אני יודע לקבל החלטות קשות כשצריך".
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    בכיין
    אילן 01/2024/26
    הגב לתגובה זו
    0 0
    בקורונה חילק דבידנדוקבל מענקים והרוויח. צריך לשמור כספי הממשלה לעסקים הקטנים ולשכירים
    סגור
  • 2.
    דיי בכיין, בקורונה קיבלת פיצוי וחילקת דווידנט שמן
    אני 01/2024/25
    הגב לתגובה זו
    1 0
    ואז החזרת את הפיצוי ... וגם עכשיו אני לא מרחם עליך, תכניס את היד לכיס, יש מלחמה וכולם כאן על הקצה, אתה והחברות הרווחיות מאוד שלך בטוח לא על הקצה, ואת המילירדים עשית מאיתנו הצרכנים.
    סגור
  • 1.
    הברנש המושחת הזה, חי על חשבונינו התמימים
    מיכאל 01/2024/25
    הגב לתגובה זו
    0 0
    זכור הטיפוס המנובל הזה מאז הקומונה כשצעק בכל האולפנים והבמות, קיבל המון כסף על "הפסדיו", בסוף אותה שנה לקח דיבידנדים על רווחים יוצאי דופן בעשרות מיליוני שקלים. ויזל, עוף לנו מהעיניים, אל תשוויץ, לא עשית כלום בשביל חיילי צהל, רק ברבורים ופרסומת חינם
    סגור