השוק

נשיא התאחדות התעשיינים תוקף: "אני מתבייש בממשלת ישראל"

על רקע עליות המחירים, נשיא התאחדות התעשיינים, ד״ר רון תומר, תקף את מקבלי ההחלטות ואמר: "אני מתבייש בממשלת ישראל, שבעת מלחמה העלתה את מחירי התשומות לכל אזרח"

מערכת ice |  3
רון תומר בוועידה לאנרגיה (צילום דוברות התאחדות התעשיינים)
נשיא התאחדות התעשיינים ויו״ר נשיאות המעסיקים והעסקים, ד״ר רון תומר, התייחס לעליית המחירים הבולטת בעת המלחמה הנוכחית. ד"ר רון תומר תקף את ממשלת הימין על כך שלא עצרה את עליית המחירים: ״אני מתבייש בממשלת ישראל, שבעת מלחמה העלתה את מחירי התשומות לכל אזרח - גם את תעריף המים, גם את תעריף החשמל , הדלק וגם את תשלומי הארנונה".
בהמשך דבריו, ציין נשיא התאחדות התעשיינים, כי אם הממשלה הייתה בוחרת שלא להעלות את המחירים של מוצרי המזון ברשתות השונות, הצרכן היה מרוויח מכך בצורה משמעותית: "יש לממשלה מספיק כסף במקום לתמוך בעשרה משרדים מיותרים. אינני יודע מה שיקולי התמחיר של כל יצרן, אך אין לי ספק  שאם הממשלה הייתה נמנעת מלהעלות את התעריפים של כל החשבונות שבאחריותה, לדבר עשויה הייתה להיות השפעה חיובית על המחיר הסופי לצרכן".
ד"ר רון תומר, יו"ר נשיאות המעסיקים והעסקים, קרא לממשלה להוזיל את מחירי הארנונה, הדלק והמים ואף הדגיש כי אותן פעולות ישפרו משמעותית את המצב העגום המצוי בשוק והוסיף כי כל אלו יובילו לבלימה של יוקר המחייה בישראל.  
כזכור, רק ביום שני האחרון חשף את "The Marker", כי חברת "זוגלובק" הודיעה לקמעונאים על החלטתה לעלות את מחיר מוצריה. על פי הדיווח, מדובר בעלייה של עד 10%. כידוע, לא רק חברת "זוגלובק" דיווחה על עליית המחירים. בין החברות הענקיות שהודיעו על עליית המחירים; "מוטלה", "ויליפוד", "סוגת", "יכין", "שטראוס" ו"ויסוצקי".
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    תגיד. כמה את. חושב שאנחנו טמבלים. יא תומר ליצן....
    שמפו 02/2024/10
    הגב לתגובה זו
    1 2
    אין עובדים. אין כסף. יש מלחמה. הכל יקר בכולם וכאן. אתה מפציץ מחירים במפעל התרופות שלך!! כן, כן! שכחת לספר לנו!!! ובמקביל אתה מטיף מוסר לממשלה??!!! מי אתה! ליצן חצר! שקרן כמו כולם.
    סגור
  • 2.
    בושה
    אני עני 02/2024/08
    הגב לתגובה זו
    1 2
    לדיראון עולם ייזכר הביב וממשלתו המטורללת ככתם שחור. גם רצחו וגם עשקו
    סגור
  • 1.
    גם אני (ל"ת)
    מירצ'ה 02/2024/08
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור