רכילות עסקית

אירוע מרגש בסינמה סיטי: "נשים בחזית המלחמה"

המפגש השנתי "נשים בחזית המלחמה" שיזמה אגודת ידידי שיבא בהובלת ורד גרינבוים התקיים בתמיכת פקטורי 54. המפגש כלל הרצאות של חמש רופאות לוחמות שסיפרו על פועלן במלחמה על החיים, תרומות האירוע יוקדשו לרכישת מכשיר הקרנה חדשני למטופלות סרטן השד
מערכת ice | 
תמונה מהאירוע (צילום רפי דלויה)
אגודת ידידי שיבא, בהנהלת ורד גרינבוים, קיימה זו השנה הרביעית אירוע התרמה בסינמה סיטי. האירוע היה בסימן מלחמת "חרבות ברזל" ובתמיכת פקטורי 54. תרומות האירוע יוקדשו לרכישת מכשיר הקרנה חדשני לטיפול בסרטן השד. מאז ה-7.10 מגוייסים כלל עובדי שיבא להצלת חיים הן בחזית המלחמה על הבית והן בחזית  המלחמה על החיים. 
שיבא נערך באופן מידי לקליטת מאות פצועים לשיקום, וגם כיום מאושפזים בשיבא מרבית הפצועים. עד כה שיבא קלט כ-1200 פצועים, אזרחים וחיילים. נכון להיום מאושפזים בשיבא כ-200 פצועים מתוכם כ-150 במחלקות השיקום השונות. שיבא הקים את מרכז השיקום "חוזרים לחיים" – מרכז ייעודי לטיפול בנפגעי המלחמה עם דגש על מטופלים, חיילים ואזרחים, עם פוסט טראומה מאירועי הטבח והמלחמה.
 
כמו כן קלט למעלה מ-30 חטופים, בהם גם ילדים, שהוחזקו בשבי החמאס. מאוחר יותר טופלו שבים נוספים אשר הגיעו לשיבא להמשך טיפולים רפואיים. האירוע, שהתקיים בסינמה סיטי, כלל 5 הרצאות בסגנון TED של 8 דקות, מפי 5 רופאות לוחמות ואחות שמנהלת ומובילה את מחלקת שיקום "חוזרים לחיים".
באירוע השתתפו למעלה מ-600 אורחים ביניהם:
פרופ' איציק קרייס מנהל המרכז הרפואי שיבא ורעייתו ענבל, יורם טיץ – יו"ר אגודת הידידים ורעייתו אסנת, תומר אירני מנכל פקטורי 54 ועוד.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה