רכילות עסקית

קים אור אזולאי לוקחת לרוני דלומי ג'וב נוצץ: הפרטים נחשפים

הזמרת והשחקנית רוני דלומי, שכיכבה כפרזנטורית רשמית של מותג הסבונים המוערך "נקה 7", תוחלף לראשונה לאחר 8 שנים על ידי השחקנית, מנחת הטלוויזיה והרקדנית קים אור אזולאי

מערכת ice |  2
קים אור אזולאי (צילום אלון שפרנסקי)
הזמרת והשחקנית רוני דלומי (32), עבדה ב-8 שנים האחרונות כפרזנטורית של מותג השמפו ותחליבי הרחצה - "נקה 7". כעת, נחשף כי דלומי תסיים את תפקידה ומי שתכנס לנעליה היא לא אחרת מאשר השחקנית קים אור אזולאי. 
אזולאי (21), תייצג את המותג החל מהקמפיין הקרוב, שיכלול את הופעתה של הכוכבת בפרסומות בטלוויזיה, מודעות באינטרנט, בסושיאל ובפרינט. קים אמנם צעירה מאוד אך בעלת רזומה מרשים ביותר.
בשנים האחרונות היא הספיקה לשמש כשגרירת מותג של חברת האופנה האיטלקית FILA בישראל, השתתפה במסלול ה-VIP באודישנים לתוכנית "משחקי השף" ברשת 13. עיצבה קולקציית בגדים וכובעים עבור Terminal X.
אזולאי גם כיכבה בעונה השנייה של "מלכת היופי של ירושלים" מבית yes, בתפקיד עמליה ובעונה השלישית של סדרת הטלוויזיה "מנאייכ" המשודרת בכאן 11, בתפקיד שירה הראל, בתו של ברק הראל המגולם על ידי עמוס תמם.
ב-2023, אזולאי השתתפה בריאליטי האהוב "רוקדים עם כוכבים" לצידו של הרקדן עידן אטיאס. השניים הגיעו למקום הרביעי בחצי הגמר. אזולאי נמצאת בזוגיות עם הכדורסלן יפתח זיו בארבע שנים האחרונות.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    חחחח מי זאת? (ל"ת)
    שי 06/2024/10
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    מי זאת קים הזאת? איזה בחירה מוזרה. (ל"ת)
    יובל 03/2024/03
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור