רכילות עסקית

מהלך מכוון? ביונסה העלתה את מכירות חברת הג'ינסים בעשרות אחוזים

הזמרת המצליחה גרמה למכירות מותג הג'ינסים הוותיק לזנק ב-19.9%. ביונסה שיחררה דואט עם הראפר המצליח post malone שנקרא Levii's Jeans
מערכת ice | 
ביונסה (צילום פייסבוק/ ביונסה)
ביונסה הצליחה לגרום לעליות חדות במכירות הג'ינסים של חברת Levii's Jeans בעקבות שיר אחד באלבום שלה שנקרא Levii's Jeans. הדואט החדש של שיצא עם post malone. המעריצים של ביונסה רצים לקנות את הג'ינסים של ענקית האופנה ומכירות המותג עלו ב-19.9%.
ביונסה לבושה מכף רגל ועד ראש בג'ינס ומנכ"לית החברה מישל גאס סיפרה כי המותג נהנה "מרגע עוצמתי, פתאום רואים ג'ינס מכף רגל ועד ראש בכל מקום ברחבי העולם וסגנון המערבון באמת טרנדי באופנה ובמוזיקה."
בשוק ההון מתייחסים לעלייה הפתאומית של Levii's וטוענים כי ביונסה הצליחה להחיות מחדש את המותג הוותיק שנוסד בשנת 1853: "ההשפעה של ביונסה הייתה כולה אורגנית וברור שיש לה השפעות חיוביות על קטגוריית הג'ינס וליווי'ס בפרט".
ביונסה שיתפה פעולה עם מותג רכבי היוקרה לקסוס בהסכם שכולל חסות על סיבוב הופעות, תמיכה בקרן סיוע ושילוב במילים של שירה החדש של הכוכבת - TEXAS HOLD'EM, בו שולב המותג "לקסוס" במילות השיר החל מהשנייה ה-24: So lay your cards down, down, down, So park your Lexus (ooh),And throw your keys up (hey).
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה