רכילות עסקית
בהשקעת מיליוני שקלים: החברה הישראלית בקמפיין חסויות לאירוויזיון
מותג תפוזינה של יפאורה עולה בקמפיין חסויות חדש לאירוויזיון, במסגרתו החברה משיקה את סדרת "תיפוזינה" החדשה - חצי תה ירוק וחצי לימונדה. הקמפיין, בהובלת הפרזנטורית ליהי קורנובסקי, יעלה בהשקעת כ-2 מיליון שקל
מותג המשקאות הקלים תפוזינה של חברת יפאורה, עולה בקמפיין חסויות חדש לאירוויזיון, כך נודע היום (חמישי). קמפיין החסויות החדש של החברה משיק את סדרת "תיפוזינה" החדשה - חצי תה ירוק וחצי לימונדה.
היקף ההשקעה של יפאורה במהלך ובקמפיין הינו כ-2 מיליון שקל, והוא יכלול גם פרסומות חסות בכאן 11, בדיגיטל וברשתות חברתיות בכיכובה של נערת תפוזינה והפרזנטורית של המותג - ליהי קורנובסקי.
לדברי יניב פרנקו, מנהל שיווק יפאורה: "תיפוזינה של תפוזינה מגיע לאחר זיהוי טרנדים עולמיים והצורך בגיוון בשוק המשקאות הקלים הקיים. לצד טרנד הבריאות ששולט בשוק, מסתמן גם טרנד של חוויות קולינריות יוצאות דופן. השילוב בין תה ירוק ללימונדה מביא למדף המשקאות הישראלי את הטוויסט והחדשנות המרעננת לקראת הקיץ הקרוב".
ליהי קורנובסקי בקמפיין ל"תיפוזינה" (צילום: גיא כושי ויריב פיין)
עוד ב-
"בנוסף על כך", סיכם יניב פרנקו: "בחרנו להשיק את הסדרה החדשה עם קמפיין מיוחד לקראת תחרות האירוויזיון ומאחלים בהזדמנות זו הצלחה רבה לנציגתנו יובל רפאל".
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(0):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה


