רכילות עסקית

בליגה של הגדולים: צפו בעידן עופר חושף "יש לי קבוצת פורמולה 1"

קבוצת אתלטיקו מדריד ששליש מבעלותה נמצאת בידיו של איש העסקים הישראלי זכתה אתמול (שבת) באליפות  הליגה הספרדית. עופר עלה לשידור ונשאל אם הוא בדרך לחגיגות הפתיע וחשף: "בדרך למונאקו לגראנד פרי, אני גם שותף בקבוצת פורמולה 1"
מערכת ice | 
צפו עידן עופר (צילום משה שי פלאש 90)
איש העסקים עידן עופר חשף אתמול די במקרה כי הוא שותף בקבוצת פורמולה 1. אמש (שבת) קבוצת אתלטיקו מדריד שעופר מחזיק ב 33% במניותיה זכתה באליפות הליגה הספרדית לראשונה מזה 7 שנים ואיש העסקים עלה לשידור בערוץ ONE כדי לספר על תחושותיו לאחר הזכייה.
כשהוא נוסע ברכב עם מספר אנשים ונשאל, עופר עלה לשידור בערוץ ונשאל על ההישג המרשים. תוך כדי השיחה אחד ממנחי הפאנל בתכנית, שסיכמה את משחקי המחזור האחרון בליגה הספרדית, פנה אליו  וניסה לברר היכן הוא נמצא בדיוק  והאם הוא בדרך לחגיגות:
"איפה אנחנו תופסים אותך באוטו בדרך ל...מ...?"
איש העסקים הפתיע וחשף: "אני בדרך למונאקו לגראנד פרי, אני גם שותף בקבוצת פורמולה 1, אז אני גם שמה אהיה"
צילום מסך ערוץ ONE 
מעורבותו של איש העסקים הישראלי בספורט ידועה עד כה בעיקר בשל אחיזתו בשליש ממניות אתלטיקו מדריד, הקבוצה השלישית בגודלה בספרד אחרי ריאל מדריד וברצלונה, ובבעלות 85 אחוז בקבוצת פמליקאו מפורטוגל אותה העלה לליגה הראשונה בסוף השנה שעברה.
חברי צוות השידור בערוץ הופתעו מתשובתו של עופר שעלה לאחרונה למקום ה-39 ברשימת עשירי בריטניה עם הון אישי של 6.5 מיליארד דולר. איש העסקים ציין בהמשך הריאיון מכן כי יגיע מחר לחגיגות האליפות של קבוצתו הספרדית במדריד מיד לאחר התחרות במונאקו. 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה