רכילות עסקית

יו"ר המכללה למנהל אירח את צמרת המשפט: סער, מנדלבליט וחיות התייצבו

מפגש ראשון של בכירי המשפט הישראלי עם שר המשפטים החדש גדעון סער בכנס של המכללה למינהל שאירח היו"ר אבי בלשניקוב
מערכת ice | 
יובל מרין מנדלבליט ואבי בלשניקוב (צילום מוטי קמחי)
אבי בלשניקוב, יו"ר דירקטוריון המסלול האקדמי המכללה למינהל, אירח אמתמול (שלישי) את צמרת עולם המשפט הישראלי באירוע שהתקיים במכללה לציון חצי יובל 25 להקמתה של הסניגוריה הציבורית במשרד המשפטים ולשם פרידה מהסנגור הציבורי הארצי ד״ר יואב ספיר, הפורש לאחר עשור. 
בלשניקוב מכהן כיו"ר המכללה למינהל מאז ינואר 2018 ומאחוריו שרשרת תפקידים בצמרת המדינה: סמנכ"ל מכון היצוא, מנכ"ל משרד התקשורת, מנכ"ל הכנסת, מנכ"ל משרד מבקר המדינה ויו"ר ערוץ 10 בין השני0 2012-2013. בנוסף, בלשניקוב מייצג בישראל את איש העסקים, המיליארדר רון לאודר.
היה זה מפגש ראשון של בכירי המשפט הישראלי עם שר המשפטים החדש, ח"כ גדעון סער, שנשא דברים באירוע וציין בנאומו כי "אחרי תקופה לא פשוטה נגן על מערכת המשפט מפני ניסיונות להרוס ולפגוע בעצמאות שלה. נפעל יחד באחריות ובגישה ממלכתית כדי לתקן את מה שיש לתקן".
לאירוע הגיעו מאות אורחים, בהם שופטים, פרקליטים ועורכי דין. בלטו גם נשיאת בית המשפט העליון השופטת אסתר חיות, היועץ המשפטי לממשלה ד"ר אביחי מנדלבליט וראש לשכת עורכי הדין עו״ד אבי חימי. כולם נשאו נאומים באירוע.
בנוסף, הגיע לאירוע עו"ד עמית איסמן, שהתבשר מספר שעות לאחר מכן על מינויו כפרקליט המדינה והשתתף בפאנל שנערך בנושא חשיבותה של הסניגוריה הציבורית ובו אמר כי "עלינו לפעול בכל יכולתנו כדי להביא להרשעתם של נאשמים ותפסיתם. אך עלינו כתביעה לנקוט בכל האפשר כדי למנוע הרשאות שווא".
באותו הפאנל השתתפה, בין היתר, גם שופטת בית המשפט העליון דפנה ברק ארז. את המסלול האקדמי המכללה למינהל ייצגו יו״ר חבר הנאמנים של המכללה הרצל עוזר, נשיא המכללה פרופ׳ יורם רבין ודיקן הפקולטה למשפטים במכללה למינהל פרופ׳ יובל מרין.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה