רכילות עסקית

הפארק המקורה הגדול בישראל נחנך, מי נכח באירוע?

פארק מקורה ראשון מסוגו נחנך בישראל כשמאחורי הקמתו עומד היזם חנוך קס מבעלי קבוצת קס, כאלך אורחי VIP הגיעו לאירוע ההשקה לחנוך את פתיחת הפארק
מערכת ice |  2
Magic Kass מעלה אדומים (צילום רפי דלויה)
קארין לרום נוי, מנכ"לית Magic Kass, פארק השעשועים המקורה הגדול בישראל והיזם חנוך קס, מבעלי קבוצת קס שהקימה את המתחם, ארחו השבוע כ- 1000 אורחי VIP בהם בכירים במשק, אנשי תקשורת וסלבריטאים באירוע הפתיחה החגיגי של הפארק. בין האורחים שנכחו באירוע, בני כשריאל, ראש עיריית מעלה אדומים, כוכבת הילדים מיקי מוכתר ובעלה אריק עורי שהפיק את המופע המרהיב של הפארק וכן, ינון מגל.
במסגרת האירוע, נהנו האורחים ממתקני האקסטרים של הפארק שהגיעו לראשונה לישראל,  צפייה במופע הרשמי של הפארק – The Magic Of Kass, שירוץ לאורך כל השנה באולם התיאטרון של המקום, מהמוסיקה של די.ג'יי איתי גלו ומופע זיקוקים, אורות ופירוטכניקה שסיים את הערב המרגש.
"אנו שמחים לארח את האורחים הרבים שהגיעו לחגוג איתנו את הפתיחה הרשמית של Magic Kass. לאחר 3 שנות בנייה, לראות את האורחים שלנו נהנים ממתקני השעשועים המתקדמים בפארק, מהמופע המרהיב עליו עבדו עשרות אנשי מקצוע מוכשרים, מהמובילים בתחומם בישראל, ומכל האטרקציות הנוספות שהפארק מציע למבקרים -זו חוויה מרגשת מאוד עבורנו. אנו עובדים על פיתוח מופעים ומתקנים נוספים שייחשפו בהמשך, מתוך רצון להמשיך ולייצר למבקרים שלנו חווית ביקור חד פעמית, אמרה קארין לרום נוי, מנכ"לית Magic Kass.
Magic Kass הוא פארק השעשועים המקורה הגדול ביותר בישראל, הממוקם בפארק ישראל – מעלה אדומים. הפארק הוקם על-ידי קבוצת קס, בהשקעה של כחצי מיליארד שקל והוא משתרע על פני 13 דונם ומציע מתקני שעשועים ואקסטרים מתקדמים, שחלקם הושקו לראשונה בישראל, אולמות גיימינג וג'ימבורי עצומים, קומת מסעדות, אולם תיאטרון ועשרות חנויות מעוצבות המותאמות לילדים ובני נוער.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    מומלץ מאד!
    מורן 10/2021/29
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אנחנו היינו . פארק מאד יפה מקורה מתקנים לכל הגילאים מומלץ ביותר.
    סגור
  • 1.
    מסהים
    נטלי 10/2021/28
    הגב לתגובה זו
    0 0
    וואו איזה פארק מדהים, עיצוב מהמם ומטורף, מתאים לכל הגילאים, מתקנים שווים כדאי ללכת אני ממש התלהבתיייי
    סגור