רכילות עסקית

זה הסטארט-אפ הישראלי ששיתף פעולה עם אד שירן

הסטארט-אפ הישראלי Karma העניק חסות מרכזית באירוע השנתי Jingle Ball בלוס אנג'לס, שבין היתר הופיעו בו אד שירן ולהקת הבלאק אייד פיס 
מערכת ice | 
אד שירן (צילום magic radio)
כשברקע עומד הגל החמישי שכבר התחיל לשטוף את ארצות הברית, התקיים האירוע השנתי של חג המולד – "Jingle Ball" בלוס אנג'לס מול קהל של מאות אלפי משתתפים שהגיעו אל האירוע מרחבי העולם.
השנה הופיעו באירוע הזמר אד שירן, להקת בלאק אייד פיס וזמרים אמריקאיים פופולאריים נוספים. בין נותני החסות המרכזיים, מותגי ענק עולמיים כדוגמת "מטה" ו-"קפיטל וואן", היה גם נציג שלנו - סטארט-אפ האיקומרס הישראלי Karma שרק לאחרונה הכריז על גיוס הון של 25 מיליון דולר מהקרנות Target Global ו-MoreTech Venture.
לדברי מור פסו אבלגון, סמנכ״לית השיווק של Karma: "אנחנו שמחים לקחת חלק באירוע בסדר גודל כזה ולפגוש ״בלייב״ לקוחות אונליין מכל העולם", אמרה אבלגון, "במציאות של היום, החיבור בין מותג לייף סטייל כמו קארמה לבין מוזיקה וחוויות לשתף, הוא טבעי לגמרי."
 
סמנכ"לית השיווק הוסיפה: "כבר היום יש לנו למעלה מ- 3 מיליון יוזרים שמשתמשים בקארמה כדי לשפר את חוויית השופינג מכ-50,000 אתרי איקומרס ביניהם המותגים הגדולים בעולם כמו זארה, אסוס, Next ו-H&M ובעזרת טכנולוגיית AI ייחודית, לקבל התראות על מבצעים, ירידת מחירים ופריטים שחזרו למלאי. בשנה הקרובה נשיק עוד מספר פתרונות וכלים על מנת להקל ולהשקיט לצרכנים את חוויית הקניות אונליין".
The Jingle Bell Ball הוא מופע המתקיים מדי שנה ברחבי העולם בחודש דצמבר, על ידי חברות רדיו ומדיה מקומיות ונותנות חסויות נוספות. בדרך כלל חלק מרווח מכירת הכרטיסים נתרם לארגוני צדקה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה