רכילות עסקית

מנכ"ל הלדור יממן את הסרט החדש של אקי אבני

איש העסקים דורון הלפרן חתם על הסכם מימון יחד עם המפיק דורון ערן לסרט החדש "הכאב שמאחורי העיניים". אקי אבני יככב ויביים. בין השחקנים: מאור שוויצר, דנה פרידר, צחי הלוי ועוד
מערכת ice |  1
מימין לשמאל: המפיק דורון ערן ואיש העסקים דורון הלפרן (צילום פרטי)
דורון הלפרן ודורון ערן חתמו הבוקר (שני) על הסכם מימון להפקת הסרט החדש "הכאב שמאחורי העיניים" אותו יביים אקי אבני שגם יככב בסרט. 
סיום ההפקה של סרט ישראלי חדש ראוי לציון במיוחד בשנים הקשות של הקורונה. כך עשו המפיק דורון ערן, שהפיק עד היום למעלה מ-50 סרטי קולנוע עלילתיים, דרמות טלוויוזיוניות  וסרטים דוקמנטריים וידידו דורון הלפרן, הפילנתרופ, מייסד ומנכ"ל חברת הלדור ליבוא פלדה ומוותיקי התעשיה הישראלית ששימש כמפיק שותף של סרטים ישראליים רבים ואף תרם רבות למימונם.
השניים שיתפו פעולה בעבר בהפקת מספר סרטים. הלפרן הצטרף כמפיק שותף להפקת הסרט המדובר. לאתר ice נודע כי התרומה של הלפרן לסרט מוערכת בכ-100 אלף שקל.
הלפרן וערן נפגשו לחתימת הסכם המימון של הסרט החדש "הכאב שמאחורי העיניים" שנמצא בימים אלה בשלבי עריכה סופיים. דורון ערן הוא מפיק הסרט. כאמור, אקי אבני הוא הבמאי המככב אף הוא יחד עם שחקנים נוספים כמו צחי הלוי, מאור שוייצר, דנה פרידר, אורי הוכמן, נועם קליינשטיין ואיציק כהן.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    בהצלחה רבה
    מאיר 01/2022/05
    הגב לתגובה זו
    0 0
    שחקנים מן השורה הראשונה.!
    סגור