רכילות עסקית

הביזנס החדש של אשת העסקים לאה שנירר

אשת העסקים לאה שנירר משיקה בימים אלו מוצר חדש התואם את היותה מנטורית גוף ונפש. שנירר: "שוב לי להנגיש את עצמי ואת המוטיבציה שלי ולהוכיח שאין תירוצים והכול עניין של סדר עדיפויות, נכונות ורצון"
מערכת ice | 
לאה שנירר (צילום אינסטגרם/ לאה שנירר)
אשת העסקים, אחת ה"מעושרות", מנטורית הגוף והנפש לאה שנירר הודיעה היום (שלישי) משיקה ערכת פילאטיס  לאימון במטרה להביא את עצמה לכל בית בישראל מדרום ועד צפון.
הערכה של שנירר כוללת מגוון מוצרים להתעמלות in/out door כמו: מזרון פילאטיס, כדור אובר- בול, גומיות לפי דרגות קושי וסליידרים כאשר כל המוצרים ארוזים בתיק. הערכה מגיעה, יחד עם  אימוני אונליין קצרים המשלבים את האביזרים ומועברים בהדרכתה של לאה.
 
שנירר, אשר הייתה אחת מתלמידותיה של ג'יין פונדה האגדית, מחלוצות האירובי בשנות ה-80, הפכה בעצמה למורה ולימדה בחו"ל ובארץ וצברה ניסיון של שנים בתחום האירובי ולימים התמקצעה בשיטת הפילאטיס ומאז ועד היום מזה 22 שנים היא בעלת סטודיו, מדריכה ומנטורית ששנים סוחפת אחריה המוני נשים אנשים. יחד עם חברתה הטובה המפיקה ליאת מוליוב אשר מתאמנת אצל לאה בסטודיו בהרצליה כבר שנים, מצאו יחד את הפתרון שמציג את שנירר וצילמו סדרת סרטונים מקוונים. 
לדברי לאה שנירר: "סוד ההצלחה עבורי, הוא ההתמדה וכוח הרצון. חיפשתי את הפתרון  המושלם שיכול מצד אחד להביא אותי כאדם מקצועי ואופטימי לאלו שאינם יכולים להגיע אליי לסטודיו ומצד שני רוצים את הליווי, החיזוק והמוטיבציה שלי,  חשוב לי להנגיש את עצמי ואת המוטיבציה שלי ולהוכיח שאין תירוצים והכול עניין של סדר עדיפויות, נכונות ורצון. יחד עם חברתי הטובה ואחת מתלמידותיי, המפיקה ליאת מוליוב יצרנו מארז בו השקענו מחשבה בכל פרט מבחירת המוצרים הנלווים ועד רמת האימונים, אורך האימון, היחס האישי והתכנים. כל מי שירכוש את המארז יוכל לחוות אותי במקסימום בזמן שאני מלווה אותו "
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה