רכילות עסקית

אופירה אסייג הבריזה מהפרימיירה של לאה שנירר וזו הסיבה

החברה הטובה ביותר של המגישה בקשת 12 רשמה פרימיירה כשחקנית בהצגת הילדים 'רפונזל' בה קיבלה תפקיד מרכזי, אך הטאלנטית לא הגיעה בשל החשש מווריאנט הקורונה המתפשט
מערכת ice |  1
אופירה אסייג (צילום יח"צ)
לאה שנירר היא אחת 'המעושרות' המוכרות בישראל, אבל מעבר לתדמית הנוצצת שלה ברשתות, לאחרונה היא מתרגשת מדבר הרבה יותר פשוט, הצגת הילדים "רפונזל" בה היא משחקת בתפקיד ראשי.
לשנירר, מדובר בתפקיד ראשון על הבמה בגיל 63, וביום ראשון היא החלה את סדרת המופעים לחנוכה עם שאר חבריה לקאסט במופע המושקע. לא מעט מחבריה הגיעו לתת כבוד, עם ילדיהם וגם ללא, אבל אופירה אסייג שלאחרונה חזרה מחו"ל שנחשבת לקרובה אליה ביותר, בלטה בחסרונה.
 
אסייג שביום יום פוקדת את הסטודיו לפילאטיס היוקרתי של שנירר בצפון תל אביב, לא הופיעה וגם לא ילדיה שהיו אמורים להגיע, כאשר ברגע האחרון הודיעה כי הוא חוששת להגיע למקום העמוס בצל התפשטות הווריאנט החדש של הקורונה, השיחה שלה עם פרופסור נחמן אש סייעה לה להגיע להחלטה.
 
מי שבכל זאת הגיעו לפרגן לשנירר היו עמוס תמם, שבין היתר גם פירגן לאחיו מאיר שלקח גם הוא חלק בהצגה המדוברת, ג'קי אזולאי ובן הזוג דניאל, המגישה מאיה בצלאל עסיס, מאור שוויצר וגם כמה חברים מעולם העסקים.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    את מי היא מעניינת ???
    אסף 12/2021/01
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לקקנית מכוערת ומטונפת !!!
    סגור