רכילות עסקית

קים קרדשיאן רכשה מטוס פרטי: זה המחיר המטורף ששילמה

המיליארדרית הצעירה שנכנסה בשנה שעברה לרשימת המיליארדרים של פורבס, רוכשת לעצמה "צעצוע" חדש שישלים את המעמד המעושר. כך נראה המטוס הפרטי שרכשה 
מערכת ice | 
קים קרדשיאן (צילום פייסבוק/ קים קרדשיאן)
המיליארדרית וכוכבת הרשתות והריאליטי קים קרדשיאן, רכשה מטוס פרטי חדש, בסכום שקשה לדמיין. המטוס הפרטי החדש שלה, G650ER" KIM AIR" נבנה במשך שנה וכולל עיצוב מיוחד לפי הקווים העיצוביים של הכוכבת. כזכור, באפריל האחרון נכנסה קרדשיאן בפעם הראשונה לדירוג המיליארדרים של מגזין פורבס, והפכה רשמית לאחת מרשימת הגדולים. אגב, השווי המוערך שלה נכון להיות עומד על 1.8 מיליארד דולר. 
לפי דיווחים מעבר לים, קרדשיאן גייסה את המעצבים טומי קלמנטס ו-וולדו פרננדס לעיצוב המטוס, שהקווים העיצוביים שלו תוכננו בהתאמה אישית לאותה פלטת צבעים ששולטת גם באחוזה ובצי מכוניות היוקרה הנרחב שלה.
 
המטוס הפרטי מתהדר בריפוד מושבים יוקרתי מקשמיר ועור, וכך גם דפנות המטוס. 200 שעות טיסה בנכס בשנה יעלו למיליארדרית כ-400 אלף דולר בעלויות דלק ועוד 100 אלף דולר בתחזוקה.
 

קרדשיאן שילמה יותר מ-95 מיליון דולר על המטוס הפרטי החדש. המיליארדרית חנכה את המטוס בטיסה חזרה ללוס אנג'לס ממילאנו ביום שישי האחרון. לפי אתר tmz, היא בנתה אותו מאפס, ותוספות האקססוריז היוקרתיים כמו ריפודי קשמיר מדופן לדופן, לא נכנסים בהערכה הזאת.
גם האביזרים שנרכשו למטוס כמו הפלייסמטים והצלחות זהים לאלו שיש לה בבית. מי שיזכה לעלות למטוס, יקבל בכניסה פיג'מה ונעלי בית להנעים בהם עוד יותר את הנסיעה. כולל כל התוספות המפנקות ייתכן שמחיר המטוס הגיע לסכום של כ-150 מיליון דולר. ג'ף בזוס, אגב, מחזיק במטוס מאותו דגם.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה