רכילות עסקית

אלקטרה משיקה מהפכה סביבתית בכיכובה של שלישיית מה קשור

הקיץ הולך ובא ואלקטרה יוצאת במהפכה סביבתית. מנכ"ל אלקטרה מערכות אקלים ואנרגיה, משה ארדר: "בימים אלה אנו משיקים את המהפכה הסביבתית של אלקטרה, הפועלת מייצור ועד מחזור"
מערכת ice |  1
שלישיית מה קשור ומשה ארדר (צילום ארן דולב)
בשבוע שעבר התקיים באילת אירוע פתיחת עונת הקיץ של אלקטרה מיזוג אוויר בסימן ELECTRA GO GREEN - מנצחים למען העתיד, עם אסטרטגיית המהפכה הסביבתית של אלקטרה הפועלת משלב הייצור ועד המחזור. זו השנה השנייה בה אלקטרה מציינת את פתיחת העונה החמה, באירוע חגיגי שנמשך במשך שלושה ימים במלון רויאל ביץ' באילת.
 
החברה חשפה טיזר לקמפיין החדש בכיכובם של הפרזנטורים החדשים שלישיית מה קשור, שעלו לבמה והפתיעו את האורחים בהופעת אורח. כחלק מאירוע פתיחת העונה, הוצגו המוצרים, החידושים והטכנולוגיה בצורה חווייתית. 
מנכ"ל אלקטרה מערכות אקלים ואנרגיה, משה ארדר: "אנו שמחים ונרגשים לפתוח את עונת הקיץ עם הסיטונאים ומתקיני המזגנים המובילים את ענף המיזוג בישראל. בימים
אלה אנו משיקים את המהפכה הסביבתית של אלקטרה, הפועלת מיצור ועד מחזור".
 
בעבר פרסמנו שהשלישייה תקבל סכום עתק של שישה מיליון שקלים על החוזה שנחתם, מה שאומר שכל אחד מחברי השלישייה חוזר הביתה עם שני מיליון שקלים. מדובר בסכום מפלצתי בעולמות הפרזנטורינג.
מנכ"ל אלקטרה מערכות אקלים ואנרגיה הגיב על הסכומים ואמר באוקטובר 2021, עת חתימת ההסכם: "אלקטרה מיזוג אוויר היא חברת המיזוג המובילה בישראל כבר 77 שנים. מאז הקמתה, החברה חרטה על דגלה את ערכי הישראליות. אנחנו מברכים את אסי, ציון ושלום על הצטרפותם למשפחת אלקטרה מיזוג אוויר. החיבור עם השלישייה היה טבעי בזכות ההזדהות עם הישראליות שמאפיינת אותם, העוצמתיות והיכולת להתאים עצמם לעולם המשתנה".
 
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    מהלך מבריק
    נופר 04/2022/10
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מהלך מבריק, יש כוח
    סגור