רכילות עסקית

צחי חג'ג' שותה את אשתו, שענתה על השאלות הקשות

איש העסקים חגג באירוע פרטי יחד עם אשתו רותם, שעיצבה כוסות משקה מיוחדים עם דמותה עליהם. וגם: מה התשובה שלה לשאלה כיצד שומרים על הזוגיות עם ילדים קטנים?
מערכת ice | 
צחי חגג רותם כהן חגג (צילום שוקה כהן)
צחי חג'ג' לא מפסיק לחגוג. אמש (שני) איש העסקים ואשתו חגגו באירוע פרטי, בו ניתן היה לשתות משקאות עם דמותה של רותם - אשתו של צחי. וזה בדיוק מה שהוא עשה. צפו. 
ובינתיים, רותם, שמאוד עמוסה בין עיסוקיה כסופרת, מרצה ומאמנת אישית, מצאה זמן לענות על שאלות ותשובות בעמוד האינסטגרם שלה. "כשהמחשבות שלך מכוונות לאמא שאת תהיי. לא לאמא שלא תהיי", ענתה חג'ג' לעוקבת ששאלה אותה איך לא להיות כמו האמא שהייתה לה, "את תהפכי בדיוק למה שתרצי להיות".

על הרגע שבו החליטה שהיא רוצה להיום אמא אמרה: "אני חושבת שברגע שמתמסדים חושבים על משפחה וכמובן - ילדים. אבל אין באמת רגע של מוכנות מלאה. תמיד יהיו חששות ויעלו שאלות בנוגע להאם את בשלה או מוכנה באמת. המון פחדים. אבל ברגע האמת, אנחנו כאילו פשוט הופכות לאמהות. ברגע. ולומדות להתנהל בכל סיטואציה. זה משהו שקיים בנו".
על השאלה איך לשמר את הזוגיות עם ילדים קטנים אמרה: "הכל שונה אחרי הליגה. את שונה. החיים שונים. הבית שונה. הימים. הלילות. הגוף. הסביבה. הכל שונה. וזה טבעי, טבעי לגמרי. שפתאום תחוו קשיים, מתוך מקום בו התרגלתם להיות ולחיות רק אתם. בחופש מוחלט. פתאום יש עולל קטן. תקופות קשות סופן להיגמר, חשוב להישאר מחוזקים, אוחזים ידיים. בוחרים להילחם על הילד. להישאר יחד, להתגבר ביחד. להיות הורים".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה