רכילות עסקית

BE במסיבת השקה עם כוכבות פריפריה אימפריה

אתמול בערב הושקו ברשת Be שני מותגי קוסמטיקה וטיפוח של כוכבות הסדרה "פריפריה אימפריה". זיו קסלמן, סמנכ"ל שיווק ודיגיטל: "הרשת מתפתחת וגדלה והאסטרטגיה היא לתת מקום חם למותגי קוסמטיקה וטיפוח מגוונים"
מערכת ice | 
השקת BE (צילום שוקה כהן)
אתמול (שלישי) בערב הושקו ברשת Be שני מותגי קוסמטיקה וטיפוח של כוכבות הסדרה "פריפריה אימפריה", אורטל בניסטי וסינדי דזן. האירוע התקיים בסניף Be בדיזינגוף סנטר.
אחרי שכבשו את המסך בתכנית "פריפריה אימפריה", המאפרות המצליחות משיקות שני מותגי קוסמטיקה בשיתוף רשת פארם Be מבית שופרסל: אורטל בניסטי משיקה את ׳רוזאליה׳ אשר תעשה מהפכה בשוק הטיפוח הישראלי עם מסיכת הבועות שעשתה רעש מסביב לעולם, וסינדי דזן משיקה סדרת מוצרי איפור אשר תקל על כל אישה ותמזער את תיקי האיפור שלה. 
 
הגיעו לפרגן: זיו קסלמן סמנכל שיווק ודיגיטל, אייל ישראלי סמנכל מכירות ותפעול,  לי אפללו, מנהלת תחום קוסמטיקה Brunnei  גליה תורן חן יועצת אסטרטגית לתחום הביוטי ומגישת טלויזיה, דרור קונטינטו, דורין אטיאס, ליזה ביך, תאלין, אנג'ל ברנס, דליה מאנשרוב, אוריה עזרן, קים מאנשרוב ועוד
"אנו שמחים ונרגשים להכנסת שני מותגי הקוסמטיקה והטיפוח של אורטל בנסיטי וסינדי דזן לרשת Be" אמר זיו קסלמן, סמנכ"ל שיווק ודיגיטל רשת Be, והוסיף: "הרשת מתפתחת וגדלה והאסטרטגיה היא לתת מקום חם למותגי קוסמטיקה וטיפוח מגוונים ולהעניק מבחר של כמה שיותר מותגים בלעדיים לקהל הלקוחות שלנו. על אחת כמה וכמה כשמדובר ביצירה ישראלית של שתי נשים מעוררות השראה, עם אמביציה והשקעה רבה״
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה