רכילות עסקית

אירוע חגיגי לציון 70 שנה ליחסים הדיפלומטיים עם יפן

אירוע חגיגי לציון 70 שנה לכינון היחסים הדיפלומטיים בין ישראל ליפן נערך במרכז פרס לשלום. באירוע השתתפו בכירי המשק והתעשייה ובין אורחי הכבוד היה שר האוצר אביגדור ליברמן שאמר: "היחסים בין ישראל ליפן הם חשובים וחזקים, נמשיך לטפח ולהשקיע בשיתוף הפעולה הכלכלי בין המדינות" 
מערכת ice | 
אביגדור ליברמן (צילום אמיר מור)
השבוע נערך כנס במלוא 70 שנה לכינון היחסים הדיפלומטיים בין ישראל ליפן. האירוע נערך במרכז פרס לשלום ביפו עם כ-350 מוזמנים ביניהם שר האוצר אביגדור ליברמן ובכירי המשק והתעשייה, אנשי עסקים, יהלומנים, בכירים בממשלות ישראל ויפן, בכירי הבנקאים.
 
עו"ד זאב וייס, יו״ר לשכת המסחר ואגודת הידידות ישראל יפן, שחזר מביקור ביפן פתח את האירוע ועודד את הקהילה העסקית לבקר ביפן ולחדש את הקשרים בין המדינות.
ההשקעות יפניות בישראל הרקיעו שחקים בשנת 2021 לשיא של 3 ביליון דולרים והיפנים הביעו בפני וייס את רצונם להעמיק ולהרחיב את הקשרים עם ישראל.
 
הסכמי אברהם שנחתמו לאחרונה עם האמירויות מלהיבים את דמיונם של היפנים ביצירת שותפויות עסקיות של יפן, ישראל והאמירויות. וייס הביע תקווה שבקרוב תיפתח יפן גם לתיירים מישראל ויחודשו הטיסות הישירות בין שתי המדינות.
אורחי הכבוד באירוע היו: שר האוצר אביגדור ליברמן, עו"ד זאב וייס יו״ר לשכת המסחר ואגודת הידידות ישראל יפן,  מיזושימה קויאצ'י שגריר יפן בישראל, צבי האוזר ראש קבוצת הידידות הבן-פרלמטרית ישראל יפן,  ד"ר רון תומר נשיא התאחדות התעשיינים, עו"ד שמואל שניצר יו"ר ועדת הפרס של לשכת המסחר,  ואיילת נחמיאס-ורבין יו"ר מכון היצוא.
ליברמן אמר: "היחסים בין יפן לישראל הם חשובים וחזקים. נמשיך לטפח ולהשקיע בשיתוף הפעולה הכלכלי בין המדינות ואני בטוח שנדע לנצל את הפוטנציאל על הצד הטוב ביותר".
בין האורחים אפשר היה למצוא את צבי נטע יו"ר ומנכ"ל קבוצת מכשירי תנועה ומכוניות, שלום זיידלר יו"ר ובעלי ויסוצקי, נשיא בורסת היהלומים בועז מולדבסקי, אניה כהן עוזיאלי  מנכ"ל מוזיאון תל-אביב, עו"ד גלעד מאירוביץ, היהלומן ברבי גבי, ד"ר רוני בורנשטיין נשיא כבוד של לשכת המסחר ישראל יפן, ערן זיני – מנכ"ל בורסת היהלומים, מאיר רסין מבעלי אופטיקנה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה