רכילות עסקית

מיכל הקטנה וניר ויצמן חגגו בר מצווה לבן ליאו

מיכל הקטנה ובעלה ניר ויצמן חגגו לבנם ליאו בר מצווה, "אחד הימים הכי מרגשים בחיי! הגבר שלי עלה לתורה"
מערכת ice |  1
משפחת ויצמן חוגגת בר מצווה (צילום דוד זר)
כוכבת הילדים מיכל הקטנה ובעלה איש העסקים ניר ויצמן, מבעלי מלונות בראון, חגגו הבוקר בעליה לתורה של בנם ליאו, לרגל הגיעו לגיל מצוות. "אחד הימים הכי מרגשים בחיי!", שיתפה מיכל באינסטגרם שלה, "ליאו שלי הבוקר עלה לתורה. אתה הלב של המשפחה אנחנו גאים ואוהבים אותך מאד. שאלוהים ישמור לי עליך - גבר שלי!"
 
לפני שחגג בשמחה המשפחתית, הספיק ניר ויצמן להיות באירועים הכי מדוברים של השבוע - בר המצווה של בנו של איש העסקים שאול נקש, וחתונת המפיק והשחקן ההוליוודי הישראלי דני אביכזר, הידוע בכינויו דני איי, עם בת זוגו מאי אלמקייס. 
בסוף השבוע האחרון, בנוכחות אנשי עסקים רבים, איש העסקים שאול נקש חגג לבנו את בר המצווה באירוע גרנדיוזי במיוחד במלון סטאי שבכינרת. מי שנצפה גם כן היה עומר אדם, שהגיע יחד עם בת הזוג החדשה יעל שלביה ועלה להופיע. זמר נוסף שהגיע כדי להרים את האווירה היה בן סנוף, ששר את השיר שליווה את בנו של נקש. 
 
בנוסף, אתמול (ראשון) שערי נתב"ג נפתחו בימים האחרונים בפני מפורסמים רבים מכל רחבי העולם לחתונה של המפיק דני איי, שהתחתן כאמור עם בת זוגו מאי אלמקייס. האירוע התקיים במלון "סוהו אהוס", שנסגר ללא פחות משלושה ימים של חגיגות שהתחילו כבר ביום שישי. 
אז אילו ידוענים הגיעו כדי לקחת חלק בשמחה? עומר אדם, שרק בשבוע שעבר השתתף בבר המצווה של בנו של שאול נקש, שר את שיר החופה, כשגם אליעד נחום עלה להופיע מיד לאחר מכן. אבל עם כל הכבוד לצמד הזמרים הישראלים, במקום נכחו שמות "קצת" יותר גדולים, כאשר לאונרדו דיקפריו ופאולו מלדיני, כדורגלן העבר האגדי של מילאן ומנהלה המקצועי של קבוצת הפאר האיטלקית בהווה, הגיעו לארץ הקודש. 
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    מז"ט לרגל גיל המצוות! (ל"ת)
    מורן 05/2022/31
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור