רכילות עסקית

מדיקפריו ועד מלדיני: המפיק הישראלי מתחתן, הכוכבים נהרו

השחקן האמריקאי, כדורגלן העבר האיטלקי האגדי ועוד מפורסמים רבים הגיעו למלון סוהו האוס שנסגר לשלושה ימים לאירוע החתונה הענק של המפיק ההוליוודי הישראלי, דני איי. גם עומר אדם, יהודה לוי, דני אבדיה, עומרי כספי הגיעו, ומי עוד?
מערכת ice | 
לאונרדו דיקפריו (צילום פרטי)
שערי נתב"ג נפתחו בימים האחרונים בפני מפורסמים רבים מכל רחבי העולם. הסיבה: המפיק והשחקן ההוליוודי הישראלי דני אביכזר, הידוע בכינויו דני איי, מתחתן היום (ראשון) רשמית עם בת זוגו מאי אלמקייס. האירוע מתקיים במלון "סוהו אהוס", שנסגר ללא פחות משלושה ימים של חגיגות שהתחילו כבר ביום שישי. 
אז אילו ידוענים הגיעו כדי לקחת חלק בשמחה? עומר אדם, שרק בשבוע שעבר השתתף בבר המצווה של בנו של שאול נקש, שר את שיר החופה, כשגם אליעד נחום עלה להופיע מיד לאחר מכן. אבל עם כל הכבוד לצמד הזמרים הישראלים, במקום נכחו שמות "קצת" יותר גדולים, כאשר לאונרדו דיקפריו ופאולו מלדיני, כדורגלן העבר האגדי של מילאן ומנהלה המקצועי של קבוצת הפאר האיטלקית בהווה, הגיעו לארץ הקודש. 
בגזרה המקומית: יהודה לוי, אנחל בונני ודושי לייטרסדורף, ברק שמיר, עומר חזן, עידו מוסרי וגם עומרי כספי ואשתו שני, גם שחקן ה-NBA הישראלי דני אבדיה, אמן החושים ליאור סושרד, מיכל הקטנה ובעלה ניר ויצמן.

איי, (במקור אביכזר), הוא ישראלי שנולד בצפת וגדל בחיפה במשפחה בת שבעה ילדים שעברה לארה"ב כשהיה בן תשע. השניים הכירו בעקבות שיחת אינסטגרם שהתפתחה ביניהם, בלי שאלמקייס ידעה דבר על האיש שמשוחחת איתו. ההיכרות בין השניים החלה להירקם בתחילת מגיפת הקורונה ובתוך חמישה חודשים המפיק ההוליוודי כבר שלף טבעת. 
לא מדובר באירוע הברנז'ה היחיד שנערך בשבוע האחרון כאן בישראל. בשבוע שעבר  איש העסקים שאול נקש ונכדו של רפי נקש מהאחים נקש, בעלי רשת המלונות היוקרתית "סטאי" ערך בר מצווה יוקרתית לבנו. בין המוזמנים יועדו להגיע קים קרדשיאן דייוויד בקהם וג'סטין ביבר, ובסופו של דבר רשמו ברז למיליארדר.

 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה