רכילות עסקית

לאונרדו דיקפריו בישראל: זה האירוע היוקרתי שיתקיים השבוע

רשימה של מוזמנים שמגיעים הישר מהוליווד צפויים לנחות לקראת חתונה שחגיגותיה החלו לאורך סוף השבוע במלון היוקרתי ביפו שנסגר לטובת המאורע. מי הישראלים שהזמינו את דיקפריו?
מערכת ice |  3
לאונרדו דיקפריו (צילום פייסבוק)
אירוע פסגה נוסף מתרחש מתחת לאף שלנו, כולל שמות נוצצים והוליוודיים מאוד שייתכן ועדיין שוהים בישראל. אחד האורחים הבולטים שמגיע לאירוע ונחת היום (ראשון) בישראל הוא לאונרדו דיקפריו, שבפעם האחרונה שביקר בארץ היה זה לפני 15 שנה. הגורם להגעתו של דיקפריו ושמות נוצצים נוספים הוא דני איי, שחקן ומפיק ואחד הישראלים המקושרים ביותר בהוליווד שנישא בסוך השבוע למאי אלמקייס, חיילת משוחררת בת 22 מבאר שבע, הצעירה ממנו ב-27 שנים.
איי, (במקור אביכזר), הוא ישראלי שנולד בצפת וגדל בחיפה במשפחה בת שבעה ילדים שעברה לארהב כשהיה בן תשע. השניים הכירו בעקבות שיחת אינסטגרם שהתפתחה ביניהם, בלי שאלמקיים ידעה דבר על האיש שמשוחחת איתו. ההיכרות בין השניים החלה להירקם בתחילת מגיפת הקורונה ובתוך חמישה חודשים המפיק ההוליוודי כבר שלף טבעת. השניים צפויים להינשא השבוע בתום מספר ימי חגיגות במלון לאקשרי קולקשיין שהושכר עבור אורחי החתונה.
מלבד הכוכבים ההוליוודים שהגיעו לאירוע, אנשי עסקים ישראליים וברנז'ה מקומית נכחו גם הם במסיבה שנערכה ביום חמישי האחרון והמשיכה לסופ"ש של חגיגות במלון לאקשרי קולקשיין ביפו.
 
לא מדובר באירוע הברנז'ה היחיד שנערך בשבוע האחרון כאן בישראל. בשבוע שעבר  איש העסקים שאול נקש ונכדו של רפי נקש מהאחים נקש, בעלי רשת המלונות היוקרתית "סטאי" ערך בר מצווה יוקרתית לבנו. בין המוזמנים יועדו להגיע קים קרדשיאן דייוויד בקהם וג'סטין ביבר, ובסופו של דבר רשמו ברז למיליארדר.
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    קודם שאראה תמונה שלו שהוא בארץ . (ל"ת)
    ליה 05/2022/29
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • אין לנו שום אינטרס שתאמין (ל"ת)
    מוש 05/2022/31
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    לסטאי הגיעו סלבס ביצתיים ישראלים (ל"ת)
    סמי 05/2022/29
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור