מדדים ומחקרים

קורטני קרדישיאן וטראוויס ברקר התארסו, כמה הם שווים יחד?

בתחילת השבוע הגיעו הדיווחים על האירוסים הנוצצים של זוג חדש במשפחת קרדישיאן כשקורטני, בכורת המשפחה התארסה למתופף טראויס ברקר, זה השווי המשותף שלהם יחד
מערכת ice |  3
קורטני קרדשיאן וטרוויס בארקר (צילום אינסטגרם/ קורטני קרדשיאן)
צמד מעושר התארס בתחילת השבוע, כשקורטני הבכורה לבית משפחת קרדישיאנס אמרה "כן" לבן זוגה, המתופף טראוויס בארקר. עבור שניהם לא מדובר בפרק א', כששניהם כבר ניהלו מערכות יחסים קודמות כולל ילדים. למקרה שהפעם זה "לנצח", בדקנו כמה הזוגיות הזאת שווה, ויצא הרבה.
שני בני הזוג, התעשרו מפרסום, הוא בתחום המוזיקה, היא בתחום הטלוויזיה. השניים מינפו את הפופולאריות הציבורית כדי להקים עסקים תחת שמם, ולשניהם מותגי אופנה על שמם. קורטני קרדישיאן מחזיקה בשווי מוערך של 65 מיליון דולר, ואילו בארקר מחזיק בשווי של 50 מיליון. יחד, מדובר במערכת יחסים ששווי השוק המשותף בה עומד על 115 מיליון דולר.
הדרך של קורטני אל העושר התחילה, כידוע, כשהתפרסמה יחד עם משפחתה בעקבות "הקרדישיאנס", שהחלה את שידוריה ב-2007. בעקבות הסדרה הפכו בני המשפחה על כל הסתעפויותיה לידוענים, ובהמשך כיכבו בעוד סדרות ריאליטי. קורטני עצמה כיכבה ב"קורטני וקלואי כובשות את מיאמי" ו" קורטני וקים כובשות את ניו יורק". מלבד הסדרות הנוספות בכיכובם של בני המשפחה, הקימה קורטני יחד עם אחיותיה מותגי קוסמטיקה ובגדים, האחרון שבהם הוא ליין בגדי תינוקות שפתחה בשנה שעברה. לפי האתר celebrity networ"th", המשכורת שלה עומדת על 10 מיליון דולר.
בארקר נחשב מתופף מחונן, כשאת לימודי התיפוף התחיל בגיל 5 אחרי שאימו רכשה לו את המערכת הראשונה שלו בגיל 4. הוא ניגן בהרכבי להקות שונים במהלך הקריירה שלו מוכר במיוחד כמתופף של בלינק 182 ו-44+, שאת השניה הקים בעצמו. בשנת 1999 בארקר הקים ליין אופנה תחת השם Famous Stars & Straps. בנוסף, הקים המתופף חברת תקליטים, LaSalle Records", בשנת 2004. ב-2015 הוציא ספר זכרונות ולאורך השנים הופיע בכמה סרטים ותכניות טלוויזיה, כולל "אמריקאן פאי","שני בחורים, ילדה ופיצה פלייס", "משפחת סימפסון", ו-"CSI".
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    למה הוא ניראה אפל ומוזר
    שני 10/2021/22
    הגב לתגובה זו
    1 0
    טעם לא משהו קורטני
    סגור
  • 2.
    איזה pussy טעים יש לה בטח
    איזה כיף לו 10/2021/22
    הגב לתגובה זו
    1 1
    בטח מלקק לה אותו כל היום
    סגור
  • 1.
    מה זה תורם לאנושות? (ל"ת)
    לצי 10/2021/22
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור