רכילות עסקית

עונת הקייטנות: מה עושים הילדים של עובדי ההייטק?

סדנאות תכנות, סייבר והתנהלות כלכלית מזמן לא מיועדות למבוגרים בלבד. בשיאה של עונת הקיץ והשינויים שחלו בעולם העבודה, מספר קייטנות של חברות הייטק בחרו להעשיר את ילדי העובדים ולהכין אותם לעתיד בענף

מערכת ice | 
משחקי וידאו (צילום פלאש 90)
למרות גל הפיטורין האחרון והירידה בשווי החברות, ענף ההייטק עודנו נחשב לאטרקטיבי ביותר ומושך אליו רבים מתחומים אחרים בשוק העבודה. על אף הטלטלות הקשות, חברות רבות ממשיכות להעניק לעובדים את תנאים מפנקים ומשכורות גבוהות.
בין הדברים הללו, ישנן חברות שבחרו לדאוג גם לילדי העובדים, ומעניקות מדי שנה בחופשת הקיץ קייטנות קיץ עם פעילויות מעשירות ומגוונות. 
 
חברת הסייבר Cybellum, המספקת פלטפורמה לזיהוי, נטרול והתגוננות מפני סיכוני אבטחה למוצרים פיזיים, פותחת קייטנה לילדי העובדים שתתקיים במשרדי החברה בתל אביב בסוף חודש אוגוסט. במסגרת הקייטנה יוכלו הילדים להגיע וללמוד על מקום העבודה של הוריהם, להיחשף לאופי הפעילות של החברה, וליהנות יחד עם ההורים מפעילויות בידור ופנאי. 
 
חברת אוטודסק, העוסקת בפיתוח פתרונות תוכנה לתכנון ועיצוב פרויקטים, בין היתר גם לתעשיית הבנייה, פותחת קייטנה בת שבועיים לילדי העובדים, החל מאמצע חודש אוגוסט. קייטנת Auto-Kids שתתקיים במשרדי החברה ברחוב רוטשילד בתל אביב תציעה אפשרות של בילוי משותף לעובדים וילדיהם, שיכירו מקרוב את מקום עבודתם של הוריהם. בין הפעילויות שיועברו הקייטנה ניתן למצוא: סדנאות יצירה, משחקי וידיאו ובעיקר את האפשרות לבוא בפיג'מות, להנות מחברת ילדי עובדים אחרים, ומפעם לפעם לקחת הפסקה מפעילויות הכיף והבידור בפופים שפרוסים במשרדים. 
חברת האד-טק Perion (פריון) המפתחת פתרונות פרסום ושיווק דיגיטלי, פותחת קייטנה לילדי העובדים שתתקיים בסוף חודש אוגוסט בתיאטרון הבובות בחולון. במסגרת הקייטנה שתארך שלושה ימים, הילדים יעברו מגוון הפעלות וסדנאות העשרה מעולמות התוכן בהם עוסקת החברה כגון סדנת הפקת פרסומת, מיינדפולנס לילדים וסדנת מסך ירוק. זאת לצד פעילויות אהובות על ילדים כמו סדנה מדעית, בניית מטוס חשמלי, סדנת סקייטבורד ועוד. 
 
ולא רק בהייטק עצמו בחרו לארגן קייטנות אטרקטיביות: החטיבה הטכנולוגית של בנק הפועלים, המונה מעל 1,600 עובדים, תקיים בפעם השישית קייטנה מיוחדת לילדי העובדים הנקראת "Summer Tech". הקייטנה תיערך יום אחד ומתקיימת בשני מועדים שונים ב-22 ביולי וב-5 באוגוסט. במהלך היום יעברו ילדי העובדים מגוון רחב של סדנאות שונות כגון: בניית אתרים בוויקס, פיתון בכיף, סיכוני סייבר בחיים הדיגיטליים, בנייה והטסה של טיסנים, רובוטיקה ועוד. חלק מהסדנאות יועברו בשפה העברית ובשפה הערבית. 
הכשרה חברה לביטוח בע"מ, תקיים הקיץ קייטנה לכלל ילדי העובדים. את הקייטנה תפעיל חברת "קצפת ותות", ובמסגרת יהנו הילדים ממגוון פעילויות וסדנאות שונות כגון, סדנת משחק ופעלולים מול מצלמה, סדנת מסך ירוק, סדנאות תנועה לשחרור הגוף ועוד. בנוסף, הקייטנה שאורכה שבוע ימים, מציעה לילדים מידי יום ארוחת בוקר וארוחת צהרים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה