רכילות עסקית

אנה זק ורועי סנדלר משתדרגים לדירת יוקרה: מי השכנים?

הזמרת שכבשה את מצעדי הלהיטים בארץ מציגה את השינוי הבא בחייה ועוברת יחד עם בן זוגה לדירה חדשה ויוקרתית, לאחר שלוש שנות זוגיות
מערכת ice |  2
אנה זק (צילום אלכס ליפקין)
אנה זק ורועי סנדלר שמתחזקים זוגיות כבר מספר חודשים, עולים שלב וקומה וצפויים לעבור יחד להתגורר בדירת יוקרה בתל אביב בשכנות לבני הזוג טיילור מלכוב ולירן דנינו, כך לפי דיווח של מאקו.
נזכיר כי לאחרונה, הזכויות של השיר של אנה זק, "לך לישון", שהפך ללהיט היסטרי בישראל, נמכרו לבנק "מזרחי טפחות", זאת כחלק מפרסומת חדשה שעושה טייק אוף  ללהיט שחרך את הפלייליסטים, רדיו ורחבות, עם המשפט "בוט, תראה מה פספסת". ב'מאקו' פרסמו היום (שלישי) כי יוצרי השיר, רון ביטון, איתי שמעוני וג'ורדי, קיבלו כ-250 אלף שקל על השימוש.
לפי גורמים בתעשיית הפרסום, "לך לישון" נמכר כבר לקניוני עופר לטובת שימוש בקמפיין שלהם - במחיר של 350 אלף שקל, מה שבהכרח הוריד את המחיר בקמפיין הנוכחי. "לך לישון" יצא בתחילת השנה וכבש את המקומות הראשונים בשירותי הסטרימינג ספוטיפיי ואפל.
  

ה"אקזיט" הנוכחי מגיע כאמור כחודשיים אחרי שסטטיק ובן אל, יסמין מועלם ונטע ברזילי מכרו את זכויות השימוש של "אפס מאמץ" לפרסומת של קופת החולים "כללית" בחצי מיליון שקלים. 
 
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    שכחה מאיפה היא באה השרמ1טה הזו
    דיקלה 08/2022/04
    הגב לתגובה זו
    1 0
    לא יודעת לשיר. לא זמרת ולא נעליים. בושה
    סגור
  • 1.
    המתכון להצלחה
    צפוני 07/2022/31
    הגב לתגובה זו
    0 0
    יקירתי, אם את רוצה להצליח בחיים, תנסי להתרחק מהתקשורת ככל שתוכלי, כי קרבה אליהם יכולה לגרום להרס וחורבן, בשעה טובה, והצלחות.
    סגור