מדדים ומחקרים

אנה זק שומרת על מקומה למרות הצניחה | דירוג יוטיוב

אחרי ששברה כמעט כל שיא אפשרי, הלהיט "מי זאת" של אנה זק מראה סימנים ברורים של דעיכה – אך אף שיר אחר לא מצליח לנצח אותו בינתיים. עם זאת, מאיה דדון הצעירה מתקרבת לצמרת
יאיר מור | 
אנה זק (צילום יוטיוב/ אנה זק)
האם שורת השיאים ששברה מאחוריה? "מי זאת", הלהיט הענק של אנה זק שרשם לא מעט הישגים מבחינת מספרי הצפיות שלו ביוטיוב, רשת השבוע צניחה בשיעור של 14% במספר הצפיות וירד בפעם הראשונה מזה כחודש מתחת לרף המיליון, עם כ-883,000 האזנות בשבוע החולף. למרות זאת, הוא עדיין שומר על המקום הראשון – אם כי בהפרש לא מאוד משמעותי.
במקום השני, עם זינוק של 13% במספר הצפיות, נמצאת מאיה דדון עם "יאללה ביי", ששומר על מקומו אך כאמור מצמצם מאוד את ההפרש בקרב על ההובלה; במקום השלישי זינוק אדיר של יותר משליש ל"אַלְבּי אֶלוּ" של הזמרת הלבנונית פַרֳאח שְרֵים; "עושה לי צרות" של עדן חסון יורד מקום אחד לרביעי; ויהונתן מרגי מתברג במקום החמישי עם שירו החדש "Sucks to Know You" (בתרגום חופשי: "באסה להכיר אותָך") עם יותר מחצי מיליון צפיות בשבוע הראשון שלו בשירות – הישג גדול הרבה פחות מזה שאליו הגיע בספוטיפיי, שם הוא השיר הישראלי הראשון זה יותר משנה שנכנס למקום הראשון בשבוע הראשון שלו באוויר.
 
ברשימת הזמרים הפופולאריים ביותר בשירות הווידאו של גוגל אין שינוי בחמישייה הראשונה השבוע: איל גולן במקום הראשון, עומר אדם בשני, עדן חסון בשלישי, אושר כהן ברביעי ועדן בן זקן בחמישי. עם זאת, מעניין לציין שמרגי מזנק מהמקום ה-72 לפני שבוע למקום ה-18 השבוע עם כ-900,000 האזנות – מעט יותר ממחצית מהנתון שרושמת בת הזוג לשעבר, נועה קירל, עם 1.7 מיליון צפיות במקום השביעי.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה