ויראלי

מרגש: אנה זק הגשימה חלום לילדה חולה

כוכב הרשת בן זיני יצא מחופש לאלדין במטרה להגשים חלומות של ילדים, כשפגש ילדה חולה סרטן הציע שיגשים כל דבר שתבקש, ומסתבר שלילדה הייתה בקשה מוכנה מראש
מערכת ice |  2
בן זיני (צילום אינסטגרם)
כוכב הרשת בן זיני פרסם בעמוד היוטיוב שלו וולוג חדש. בוולג הסתובב בן זיני ברחבי כפר סבא כשהוא מחופש לדמות המצוירת אלדין ויצא לחפש שלושה אנשים שלכל אחד מהם יגשים חלום אחד, בדיוק כמו באגדה של אלדין. לאחר מספר דקות בהן נראה הכוכב לוקח ילדים לאכול בקניון על חשבונו ועוד, הגיעה התפנית המרגשת.
  
"המשאלה האחרונה שלנו הולכת לילדה מיוחד שקוראים לה עלמה" פתח בן זיני, "עלמה היא ילדה מאוד מיוחד, היא חולה במחלת הסרטן וחוגגת בת מצווה". בן זיני יצא מרכבו אל עבר המפגש המרגש עם הילדה המתוקה. לאחר שיחה שארכה מספר דקות שבמהלכן ההתרגשות של עלמה הייתה ניכרת התישבו השנים ובן זיני שאל אותה מה המשאלה שלה. תחילה עלמה היססה אחר לבסוף שיתפה את הכוכב והפתיעה: "אני רוצה לפגוש את עלמה זק".
 
תוך דקות בודדות השיג כוכב הרשת את מספר הטלפון של הכוכבת המוערצת ושידך בין השתים. עלמה הקטנה התרגשה נורא ומרוב התלהבות התקשתה לדבר עם אנה זק. זאתי הגיבה בנחמדות ופתחה בשיחה עם הילדה. "שמחתי להכיר אותך עלמה, את מהממת". לאחר מכן היה קשה להסתיר את ההתרגשות של הילדה ששיתפה שוב שמאז שחלתה חלומה היה לשוחח עם זק, כעת, בזכותו של בן זיני חלומה התגשם.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    ??
    יעל 07/2022/15
    הגב לתגובה זו
    0 0
    רק לאחת?
    סגור
  • 1.
    עלמה זק או אנה זק?
    יובל 07/2022/13
    הגב לתגובה זו
    0 0
    יש הבדל
    סגור