רכילות עסקית

אייל גולן ואילנית לוי מאושרים: מה יודעת אלין עליהם?

אלין לוי, בתם של המגישה בקשת 12 והזמר הלאומי, רק החלה את קריירת המשחק והשירה שלה, אבל כמה היא באמת מכירה את הקריירה של ההורים?
מערכת ice | 
אייל גולן בבלומפילד (צילום מתוך האינסטגרם)
אלין גולן עושה את צעדיה הראשונים בעולם הבידור כשהיא רק בת 16, אבל נראה שהיא כבר לגמרי נכנסת לעולם המבוגרים עם תפקיד בסדרת הנוער 'זיגי' וכם עם סינגל ראשון איתו הופיעה לראשונה בהופעתו של אביה, אייל גולן, באיצטדיון בלומפילד.
בשאלון מיוחד של TMI עליו אלין התבקשה לענות, היא נבחנה מה היא יודעת באמת על הקריירה של ההורים. תחילה נשאלה הכוכבת הצעירה: "אילנית הייתה מלכת יופי בשנת?", וענתה בלי היסוס "2002". 
 
איך קוראים לסינגל הראשון שאבא שלך הוציא? "לא יודעת, כיסופים". לאחר מכן נשאלה "איך קוראים לסינגל הראשון שאילנית הוציאה?" ועל כך השיבה גם כן בביטחון "סינגל אחד, 'כשהיית איתי'".
ואיזה שיר אייל ביצע בפסטיגל? "בובים בובות". ואז נשאלה איזה מקום הגיעה אילנית ב'רוקדים עם כוכבים'? "שני. למרות שאמא שלי, אם את רואה אותה רוקדת, את מתבלבלת. מגיע לה מקום ראשון".
לסיום נשאלה, ב'לילה מטורף בפסטיגל', אילנית שיחקה את תפקיד? "אפרודיטה". ולגביה אביה נשאלה לגבי הפרסומת המיתולגית: "בפרסומת של מה אייל השתתתף לצד אימא שלו רונית? "גבינה צהובה".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה