טלוויזיה

אייל גולן מתרגש: "השירים שלי היו חלק בלתי ממנו"

הזמר התרגש לשמוע מהחברים של מתן לוזון שנהרג בתאונת הדרכים בסיני על הקשר שלו לשיריו: "רוצה לשלוח מכאן תנחומים וחיזוקים למשפחה היקרה. שלא תדעו צער, יהי זכרו ברוך"
מערכת ice | 
אייל גולן (צילום פלאש 90/ אריה לייב אברמס)
אייל גולן התרגש מאוד לאחר שנודע לו על הקשר בין מתן לוזון, הצעיר שנהרג בתאונת הדרכים בסיני בשבוע שעבר והקדיש לו סטורי עם פרק תהילים לעילוי נשמתו, כשהוא מספר על הדברים שנודעו לו מחבריו.
גולן כתב בסטורי שלו על רקע שחור עם תמונתו של הצעיר שהלך לעולמו: "מתן לוזון נהרג בתאונה הנוראית בסיני. קיבלתי המון הודעות מחברים שלו שסיפרו על כמה שהשירים שלי היו חלק בלתי נפרד ממנו".
 
הזמר המוערך הוסיף: "זה ריגש אותי מאוד. אני רוצה לשלוח מכאן תנחומים וחיזוקים למשפחה היקרה. שלא תדעו צער, יהי זכרו ברוך" וכאמור הוסיף פרק שלם מספר תהילים לעילוי נשמתו של לוזון.
רק לאחרונה, אייל גולן ריגש את מעריציו שאירח את צביקה, בחור בעל צרכים מיוחדים, שנכנס למכולת בכפר סבא וילד אחד לעג לו, הוא נפגע והתעצבן וביקש ממנו להפסיק. אותו הילד קרא לאחד מבני משפחתו ובחוסר לב ובלי רגש תקף אותו ופיצץ אותו במכות עם אגרופים בפרצוף ובעיטות בגוף.
גולן העלה את הסטורי עם תמונה שלו ושל צביקה מחובקים: "כבר יומיים שאני לא מצליח לעכל את הזוועה הזו. אני לא יודע מאיפה הרוע הזה, האכזריות הקשה ואיך בכלל אפשר להרים ידיים על ילד מיוחד כזה? צביקה אתה גיבור, אתה מלאך ואני רוצה להזמין אותך להיות אורח כבוד שלי במופע הקרוב בקיסריה".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה