עסקי ספורט

טרגדיה: אחד ההרוגים בתאונה בסיני - שופט כדורגל ישראלי

תאונת הדרכים הקטלנית  בנואיבה שבסיני גבתה שני קורבנות שלמדו יחד באותה פנימייה - יובל קשת בת 24 מחיפה ומתן לוזון בן 25 מפתח תקווה, שופט כדורגל ישראלי
רעי שני | 
מתן לוזון זל (צילום איגוד השופטים)
תאונת הדרכים הקטלנית אתמול (חמישי) בנואיבה שבסיני גבתה שני קורבנות שלמדו יחד באותה פנימייה - יובל קשת בת 24 מחיפה ומתן לוזון בן 25 מפתח תקווה, שלו קשר ארוך עם הכדורגל הישראלי.
לוזון שפט בעברו בליגה א' ובליגות הנוער. לפני שתי עונות הוא סיים לשפוט והחליט לעבור לירושלים על מנת להשקיע בלימודים. השניים, מדריכים בפנימיית בויאר שבבירה, יצאו לחופשה בסיני יחד עם חבריהם לפנימייה.
 
במהלך דרכם חזרה מנואיבה לגבול טאבה שבין מצרים לישראל, רכבם התנגש חזיתית ברכב אחר והשניים נהרגו. חמשת חבריהם הנוספים ששהו איתם ברכב, גם הם מדריכים בפנימייה נפצעו ופונו לבית החולים. מאיגוד השופטים נמסר: "איגוד השופטים קיבל בצער ובתדהמה את הידיעה על לכתו בטרם עת של מתן לוזון ז"ל, בן 25 מפתח תקווה. משנת 2014 מתן היה חלק מאיגוד השופטים באזור המרכז. מתן שימש כשופט ראשי כ-3 עונות בסגל ליגה א'. בשנת 2021 החליט לפרוש עקב לימודים ועבודה חדשה".
"מתן היה אדם אצילי, אהוב על הבריות, שופט בעל ערכים ומקצוענות. מתן תמיד ידע לעזור ולחנוך שופטים צעירים, במסירות ובאהבה. במסגרת סיום שנת הלימודים כמדריכים מתן יצא לטיול לסיני עם כל החברים לספסל הלימודים. ביום האחרון בחזרה הביתה קרתה התאונה הקשה שבו מתן נהרג. משפחת איגוד השופטים משתתפת בצערה הכבד של המשפחה. יהי זכרו ברוך".
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה