ויראלי

טרגדיה: אישה נפלה ומתה בחיפוש אחר מקום שראתה בטיקטוק

מורה בריטית לחינוך מיוחד מתה באופן טרגי לאחר שנפלה מרכס גבוה,  בזמן שחיפשה בריכה "סודית" שראתה בטיקטוק
מערכת ice | 
טיקטוק (צילום Shutterstock/ DANIEL CONSTANTE)
השבוע התפרסמו פרטים קורעי הלב על טרגדיה שהתרחשה בדצמבר האחרון, בזמן שוויקטוריה נעמי לאק מבריטניה, בת 47, טיילה עם בן הזוג מתיו רדנור וכלבם בפארק הלאומי סנודוניה, בוויילס. 
לפי הדיווחים, האם לשניים הייתה מעוניינת לבקר בבור שחייה נסתר המוכנה "בריכת האינסוף" שקיים באותו אתר. "ראיתי את בריכת האינסוף ב-TikTok והראיתי לה אותה, היא די התלהבה ממנה וחשבה שזה נראה מדהים אז החלטנו ללכת", הסביר רדנור במהלך הדיון.המקום המבודד, שנבנה במקור על ידי חקלאי בשנת 2016 כפרויקט אנרגיה ירוקה, הפך מאז לאטרקציה תיירותית, כשהוא מושך מבקרים מכל רחבי בריטניה.
 
לרוע המזל, העלייה לרגל לבריכה של רדנור ולאק הפכה לקטסטרופלית לאחר שהזוג, שלא היו ברשותן מפה או אפליקציות ניווט בטלפונים שלהן, הלכו לאיבד על  אחד הרכיס הידוע לשמצה באתר. "לא היו שבילים מבוססים באזור". אמרה החוקרת בפרשה.

בשלב זה, הזוג התפצל - וויקטוריה טיפה למעלה במעלה אחד הערוצים, בעוד רדנור החליט לרדת במסלול שהיה קל יותר לכלב. זו הייתה הפעם האחרונה שהוא ראה את אהובתו, שכן מספר דקות לאחר מכן היא צנחה 150 רגל אל מותה.
רדנור הסביר שהוא שמע את אהובתו "צועקת", אבל לא ראה את הנחיתה בפועל.  מחשש לגרוע מכל, הבחור המבולבל ניסה להזהיר את השלטונות אך ללא הועיל. "התקשרתי למספר החירום בנייד, אבל הסוללה שלי נגמרה".
מסוק חילוץ של משמר החופים הגיע לאחר מכן למקום, ואז הם איתרו ועלו לגב' לאק, אך המאמצים לא עזרו והיא מתה מפצעיה.
זו לא הפעם הראשונה שמישהו נספה בזמן טיול בזמן האחרון. באחד משורת תקריות דומות, ריצ'רד ג'ייקובסון, בן 21, מת מוקדם יותר השנה לאחר שנפל כ-400 עד 700 רגל מפסגת הר אריזונה תוך כדי צילום תמונה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה