דיגיטל וטק

טיקטוק מתרגמת את הסרטונים: זו התוספת החדשה שתקבלו

אל תאמרו "זה סינית בשבילי": טיקטוק מוסיפה כתוביות אוטומטיות לסרטונים בשפות שונות
מערכת ice | 
טיקטוק (צילום Shutterstock/ DANIEL CONSTANTE)
למעלה ממיליארד אנשים פנו בשנה האחרונה לטיקטוק כדי למצוא תוכן בידורי, לחלוק רגעי שמחה, ללמוד דברים חדשים וליצור ולחגוג רגעים גדולים מהחיים. טיקטוק היא פלטפורמה חוצת גבולות ותרבויות, ומוצאים בה תוכן מכל סוג ובשפות שונות - החל מיוצרות תוכן איטלקיות שסוקרות את הטיפים הטובים ביותר לביוטי, וכלה במומחים לקולינריה אינדונזית המשתפים את אהבתם לאוכל המקומי.
בטיקטוק מסרו: "שואפים כל העת להמשיך וליצור כלים חדשים להגברת הנגישות של חברי הקהילה הגלובלית שלנו, וכדי להבטיח שכל אחד יוכל לבטא את עצמו בחופשיות ולמצוא קשרים ברחבי העולם. אחרי שב-2021 השקנו את הכתוביות האוטומטיות, שאפשרו ליוצרי תוכן מרחבי העולם לתמלל את הסרטונים שלהם ולהפוך אותם לנגישים יותר לקהל רחב, כעת אנחנו מרחיבים את כלי התרגום שלנו כדי לצמצם עוד יותר את מחסומי השפה, ולעזור להביא תוכן בידורי גלובלי לעוד משתמשים".
 
עוד נמסר: "היום הכרזנו על מספר כלים חדשים שיהפכו את הסרטונים בטיקטוק לנגישים עוד יותר: כתוביות אוטומטיות: לא רק היוצרים של התוכן, כעת כל חברי הקהילה יוכלו להפעיל כתוביות אוטומטיות לסרטונים שעולים בשפות שאינם מבינים. תרגומים לכתוביות ותיאורי סרטונים: באמצעות פונקציה זו חברי הקהילה יוכלו ליהנות מסרטונים בטיקטוק גם בשפות שהם אינם דוברים. תרגום למדבקות טקסט: הוספנו כלי המתרגם גם את מדבקות הטקסט המופיעות בסרטונים כדי לוודא שחברי הקהילה לא יחמיצו תוכן בידורי".
טיקטוק ממשיכה להיות מחויבת להשקעה בעדכוני מוצר שחוגגים את גיוון הקהילה ועוזרים לכולם להרגיש "בבית". פתרונות התרגום הללו עוזרים לחברי הקהילה הגלובלית של טיקטוק להתגבר על מחסומי שפה ומאפשרים לנו לקרב בין אנשים על רקע תוכן שהם מוצאים בו עניין משותף. התוכן שבטיקטוק יהפוך לנגיש יותר ללא קשר לשפה בה נוצר או הקהל שנהנה ממנו. בשלב ראשון, העדכונים הללו יתמכו באנגלית, פורטוגזית, גרמנית, אינדונזית, איטלקית, קוריאנית, מנדרינית, ספרדית וטורקית ובהמשך נשחרר כלי תרגום לכל השווקים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה