ויראלי

פויה, ילדה רעה של טיקטוק: זו הסיבה ההזויה שפוטרה

בחורה מדנוור העלתה לחשבון הטיקטוק שלה סרטון בו שיתפה את קפיצת השכר שלה לאחר שעברה לעבודה חדשה בהייטק – ופוטרה כאשר החברה ראתה את הסרטון

מערכת ice |  3
לקסי לארסון (צילום מתוך האינסטגרם)
בחודש שעבר, לקסי לארסון, תושבת דנוור, קולורדו, שיתפה בסרטון טיקטוק כי שכרה עלה מ-70,000 דולר בסוכנות שיווק, ל-90,000 דולר לאחר שזכתה לעבודה בתעשיית ההייטק. התוכן שלה בחשבון הטיקטוק לקראת הסרטון ואחריו סיקר את הרגלי ההוצאות שלה בדנוור, וכיצד היא קיבלה את העבודה החדשה.
לאחר מכן סיפרה לרסון כי כאשר החברה שלה מצאה את חשבון הטיקטוק שלה, היא החלה למחוק סרטונים כדי לנסות להימנע מהכעס של הבוסים שלה. היא הייתה מודעת לכך שזכותה לדון בשכר שלה, על ידי חוק יחסי העבודה הלאומי בארה"ב, אך בכל זאת החליטה להסיר אותם, כך מדווח USA Today.
 
בסופו של דבר, הממונה עליה שוחח איתה על חשבון הטיקטוק, והחברה "ממש אבל ממש לא אהבה" את הסרטונים שלה החולקים את משכורתה, סיפרה לרסון. כששאלה את החברה אם היא פרסמה סרטונים כלשהם שמפרים את הוראות אבטחת המידע, היא אמרה, הממונים אמרו לה "לא", אבל לא היו מוכנים "לקחת את הסיכון הזה".
 
@itslexilarson I got fired bc of my tiktok 🙂 #igotfired #techtok ♬ original sound - Lexi Larson
"הטיקטוק שלי עלה לי בעבודה שלי", אמרה לרסון בסרטון שהודיע ​​על סיום עבודתה, שלדבריה הגיע כשבועיים לאחר שהתקבלה לעבודה. "יומיים לאחר מכן, לאחר שדיברו איתי על חשבון הטיקטוק שלי, הם אכן פיטרו אותי כי הם אמרו שיש לי חשש אבטחה."
 
USA Today שוחח עם עורכת דין לענייני עבודה, על מעסיקים שעוקבים אחר מדיה חברתית של עובדים שלהם, ואמרה כי "לחברה יש אינטרס עצום לוודא שאתה לא עוסק בגילוי סודות מסחריים, איומים באלימות והתנהגות בלתי חוקית, אם הם אכן יגלו שאתה עושה אחד מאלה, זו יכולה להיות עילה לפיטורין."
לרסון סיכמה את סרטון הפיטורין שלה בכך שהודיעה ל-33,000 העוקבים שלה, שחזרה לעבודתה הישנה כמנהלת חשבונות לאחר שהתקשרה למנהל לשעבר שלה בבכי בעקבות הפיטורים. הסרטון צבר למעלה ממיליון צפיות.
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    חיים לוינסון
    חיים לוינסון 10/2022/23
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אני אוכל שניצל
    סגור
  • 2.
    קדושעת הרן 6 (ל"ת)
    אסתי 08/2022/02
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    מזעזע
    אוזניים לכותל 07/2022/18
    הגב לתגובה זו
    0 0
    קוקה קולה היא המשקה המגעיל ביותר בעולם. אם כבר קולה, אז רק פפסי מקס!
    סגור