רכילות עסקית

כוכבי פאודה הפתיעו את עובדי החברה לכבוד סיום העונה הרביעית

פאודה נחשבת לאחת ההסידרות האהובות ביותר בטלוויזיה הישראלית. עובדי yes, אשר הסדרה צולמה בתמיכתה זכו להיות מהראשונים לראות את פרק סיום העונה באירוע מיוחד
מערכת ice | 
אילן סיגל, מנכ"ל yes וליאור רז (צילום רפי דלויה)
אמש (רביעי) ערכה חברת yes בראשות המנכ"ל, אילן סיגל, אירוע הקרנה מיוחד לעובדי החברה, לציון סיום העונה המדוברת של פאודה. לאירוע הגיעו מאות עובדים נרגשים לצפות לפני כולם בפרק האחרון והמסקרן של העונה של הסדרה מבית yes, יחד עם כוכבי הסדרה: ליאור רז, לוסי איוב, רונה-לי שמעון, אבי אבורומי, אבי יששכרוף, לואי עלי, יעקב זאדה- דניאל, דורון בן דוד, נטע גרטי, מורן רוזנבלט, מירב שירום, לאי נופי, תום גרציאני.
 
זוהי העונה הרביעית של הסדרה עטורת השבחים שיצרו ליאור רז ואבי יששכרוף ומבוססת בין היתר על חוויותיהם מהשירות הצבאי ביחידת המסתערבים. עלילת העונה הרביעית מתרחשת במקביל בלבנון ובשטחים כשאל הקאסט של השחקנים הצטרפו בעונה האחרונה השחקנית הבינ"ל ענבר לביא ולוסי איוב. כמו כן הסדרה נמכרה לנטפליקס וזוכה להצלחה בעשרות מדינות ברחבי העולם כולל בעולם הערבי.
 
בפתח האירוע נאם אילן סיגל המנכ"ל, שסיפר כמה הוא גאה בהצלחתה של פאודה ובפרט בתמיכה של החברה ביצירה וביוצרים הישראלית, שהפכה את yes ל"שגרירת תעשיית הטלוויזיה הישראלית בעולם".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה