תרבות ופנאי

כוכב פאודה לוקח הפסקה: "שנה עמוסה, קצת זמן לעצמי"

הזמר עידן עמדי הודיע למעריציו כי ההופעה ב-12.10 תהיה האחרונה שלו לתקופה הקרובה: "זו הייתה שנה עמוסה שהתחילה בצילומי סרט שאני מקווה שעוד מעט יגיע לקולנוע. פאודה 4 שצולמה ועלתה לאוויר, השבוע פרק אחרון, מקווה שאתם מוכנים לזה"
מערכת ice |  3
עידן עמדי
רגע לפני ראש השנה, הזמר העסוק וכוכב הסדרה פאודה, עידן עמדי, בישר לעוקביו ולמעריציו ברשתות החברתיות, כי בקרוב הוא ייראה הרבה פחות באור הזרקורים כאשר החליט לקחת פסק זמן וחופשה כדי להתאוורר, בסרטון שהעלה הערב (שבת) לאינסטגרם הוא הסביר הכל.
עמדי הסביר: "שנה טובה לכולם. רגע לפני החג לאחל לכולכם שנה טובה ומוארת וברוכה בהכל. על הדרך גם אגיד תודה על האהבה שלכם, זו הייתה שנה עמוסה שהתחילה בצילומי סרט שאני מקווה שעוד מעט יגיע לקולנוע. פאודה 4 שצולמה ועלתה לאוויר, השבוע פרק אחרון, מקווה שאתם מוכנים לזה.(;".
 
עוד המשיך עמדי: "וכמובן סיבוב הופעות העשור- מה שהתחיל כהופעה אחת במנורה הפך לסיבוב שתפח ותפח מעבר לכל דימיון שלנו, כמעט 150,000 ישראלים צפו בנו ושמחו איתנו בסיבוב הזה וזה ממלא את הלב יותר מהכל".
לסיום הסביר: "ב12.10 בלייב פארק אנחנו מסיימים סופית את הסיבוב. זה גם הזמן להגיד שלאחר מכן אני לוקח הפסקה מהבמה ומהופעות. קצת זמן לכתיבה ולעצמי. שתהיה לנו שנת אהבה ושלום, אוהב אתכם, תודה על הכל. עמדי".
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    מלח הארץ
    מתן 09/2022/27
    הגב לתגובה זו
    0 0
    שרק תמשיך לעבוד ולהתפרנס בכבוד, שתמיד תצליח ושהבריאות תעטוף אותך ואת המשפחה. תורם למדינה כמו כולם בלי שום גאווה ובלב מלא.
    סגור
  • 2.
    אוהבים אותך
    חולוני 09/2022/27
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אחד הזמרים והאנשים הכי טובים שיש בהצלחה ושנה טובה לך ולכל משפחתך
    סגור
  • 1.
    אכזבה
    ירון 09/2022/25
    הגב לתגובה זו
    0 0
    העונות הקודמות היו עם תוכן מענין יותר פאודה 4 סרט דימיוני ויש קשר ישיר בין השחקנים לתוכן והוא מקרי פשוט משעמם חבל אכזבה גדולה
    סגור