רכילות עסקית

אריק זאבי ישתתף בערב של עמותת המעגל של ג'רמי

עמותת המעגל של ג'רמי העוזרת למשפחות בהתמודדות עם מחלת הסרטן תקיים ערב פתוח. באירוע ישתתף אריק זאבי שיעביר את הרצאתו "לנצח בקרבות היומיום"
מערכת ice | 
אריק זאבי (צילום אישי)
המעגל של ג'רמי, ארגון התומך בילדים ובני נוער צעירים אשר חיים וגדלים במשפחות המתמודדות עם מחלת הסרטן, יקיים ערב פתוח שכולו נתינה לקהילת המשפחות, התורמים והקהל הרחב. באירוע ישתתף אריק זאבי, המדליסט האולימפי, יו"ר המכביה ה-21, עם הרצאות "לנצח בקרבות היומיום".
בהרצאה זאבי ידבר בכנות על חוויות ההצלחה והכישלון שלו במהלך הקריירה. הוא ידבר על מלחמה פסיכולוגית, התמודדות עם לחץ ומשברים, פריצת גבולות, תיעול כעסים למקום טוב ועוד. "כולם חווים כישלונות ורגעי משבר, השאלה היא איך אנחנו מגייסים את עצמנו להתמודדות", מסביר אריק זאבי.
 
העמותה המעגל של ג'רמי הוקמה לפני כ-14 שנה במטרה לאפשר לילדים ולמשפחתם רגעי שקט מקשיי היומיום של ההתמודדות עם מחלת הסרטן, באמצעו פעילויות של הנאה וכיף, וכן היכרות ושיח עם ילדים שנמצאים במצב דומה. הקהילה של הארגון מונה כיום למעלה מ-860 משפחות.
"שמעתי בפעם הראשונה על המעגל של ג'רמי לפני מספר חודשים בזמן קמפיין מימוש ההמונים והבנתי את הייחודיות של הארגון באופן בו הוא דואג לילדים ולנוער במשפחות המתמודדות עם סרטן. אותן משפחות מתמודדות עם אחד הקרבות המאתגרים ביותר שיכולים להיות, משבר בריאותי המגיע ללא התראה מוקדמת וברגע אחד משנה את כל החיים... זו זכות גדולה עבורי להגיע לאירוע פתיחת השנה של המעגל של ג'רמי ואני מזמין את כולכם להגיע ב-1.1.23 לרעננה לערב המיוחד הזה".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה