רכילות עסקית

סטנדאפ של שלומי קוריאט והרצאה של אלון בן דוד: אפריקה ישראל חוגגים

מי שאירחו וברכו את הבאים היו איציק דיין הבעלים של חברת מלונות אפריקה ישראל ומנכ״ל החברה שרון אלון במלון  Vert Lagoon בנתניה
מערכת ice | 
חגיגות של אפריקה ישראל (צילום נגה ואן דה ריפ)
חברת מלונות אפריקה ישראל בעלת המותגים וורט, קראון פלזה, אינדיגו, גילגל ועוד, קיימה אתמול (ראשון) אירוע מנהלים ומנכלים למעלה מ-250 מנכ״לים ומנהלים מחברי הצוות וההנהלה הבכירה. מי שאירחו וברכו את הבאים היו איציק דיין הבעלים של חברת מלונות אפריקה ישראל ומנכ״ל החברה שרון אלון במלון Vert Lagoon בנתניה.
במהלך הערב חשף שרון אלון את תכניות הרשת למלונות חדשים שייפתחו בעתיד הקרוב. המנהלים נהנו מטקסט הערכה וציון לשבח ל-20 מנהלים מהחברה שזכו בטיול לאתונה ובנוסף על הבמה חשף בהפתעה גמורה שרון אלון כי כל משתתפי הכנס יטוסו לדובאי לטיול מנהלים. לאחר הטקס המרגש המכובדים נהנו מהסטנדאפיסט שלומי קוריאט ומהרצאה של הפרשן הצבאי אלון בן דוד.
 
בקיץ האחרון, חברת מלונות אפריקה ישראל הכריזה על מינויים חדשים בשרשרת ההנהלה של החברה. 3 מנכ"לים חדשים במותגי המלונות - אברהם עמר מונה למנכ"ל מלון Vert Lagoon Netanya ,שמעון כהן מונה למנכ"ל מלון קראון פלזה סיטי סנטר וג'וני מור מונה לממלא מקום מנהל מלון Bay View חיפה. כמו כן שלושת המנכ"לים החדשים הינם בעלי ניסון רב בתחום המלונאות.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה