רכילות עסקית

אסף גרניט כובש את העולם: זה ההישג המרשים של השף

אסף גרניט, אחד השפים הישראלים המצליחים ביותר, ישתתף בתכנית הצרפתית "טופ שף" כשף אורח ביום רביעי הקרוב. זה האתגר שהוא יטיל על המועמדים
מערכת ice |  3
אסף גרניט (צילום תמי בר שי)
ביום רביעי הקרוב (15.3) מיליונים ברחבי צרפת ייחשפו לראשונה לשף אסף גרניט בתכנית המצליחה "טופ שף". השף הישראלי המצליח, עומד בראש מסעדות רבות בירושלים ובתל אביב, אבל גם בפריז עם "שבור". ב-2019 נפתחה מסעדת "שבור" בפריז וב-2021 אף זכתה בכוכב מישלן.
בעונה 14 של "טופ שף", השף הישראלי יבקש מהמתמודדים להכין גרסת גורמה לקבב. כדי לשפוט אותם, תלווה אותו העיתונאית הקולינרית מינה סאונדיראם, שהצופים מכירים במומחיותה באוכל רחוב בתוכנית Very Very Good של פרנסואה-רג'יס גאודי ב-Paris Première.
אם זה לא מספיק מרגש, אתמול (ראשון) נערך כנס המסעדנות ה-8 Restaurant במלון דיוויד אינטרקונטיננטל. את הכנס הוביל אילן ירון, בעלי חברת סאמיט אקספקס, ותומר מור, מנכ"ל "מסעדנים חזקים ביחד".
כחלק מהכנס נערך פאנל מישלן מיוחד בהשתתפות אנשי האוכל אסף גרניט ושיראל ברגר. בשיאו של האירוע הוענק אות הוקרה לאושיות הקולינריה ישראל אהרוני ואסף גרניט על פעילותם ותרומתם הגדולה לענף המסעדנות.
כזכור, בשבוע שעבר, נכח גרניט בטקס השנתי של מישלן בזכות שמירה על כוכב מישלן זו השנה השלישית ברציפות מאז קיבל לראשונה את הכבוד וכעת הוא זוכה לכבוד נוסף.
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    כבוד גדול גם לישראל
    דגימי 03/2023/14
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מגיע אליהם בחור שגדל בישראל והצליח לטפס על העץ הכי גבוה גאווה לישראל ולאסף עצמו. כבוד
    סגור
  • 2.
    א בשן קיבלת רשות מאמלי . איפה היא נעלמה? (ל"ת)
    זחש 03/2023/14
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    איפה
    יואל 03/2023/13
    הגב לתגובה זו
    0 0
    עוד לא ראינו פעם אחת את גרניט מכין או מבשל משהוא …
    סגור