רכילות עסקית

תכנון פיננסי: רבקה מיכאלי ותום אבני אירחו בקאמרי כנס של S.F.P

שיתוף פעולה ייחודי בין תיאטרון הקאמרי לחברת התכנון הפיננסי S.F.P: אחרי שצפו בהצגה "אני סבתא שלך", דנו בהשקעות בתקופת אי הוודאות על הרקע המהפכה המשפטית
מערכת ice |  1
כנס S.F.P בקאמרי (צילום יחצ)
השבוע התקיים לראשונה שיתוף פעולה של חברת התכנון הפיננסי S.F.P עם תיאטרון הקאמרי. במהלך הכנס, הוצגה ההצגה "אני סבתא שלך" בכיכובם של רבקה מיכאלי ותום אבני, וכן ניתן מידע על השקעות נכונות בתקופת אי הוודאות שקיימת בשוק בצל הרפורמה המשפטית.
בכנס דיברו בפני מעל 500 משתתפים, מומחים להשקעות מטעם חברת S.F.P ביניהם מנכ״לי החברה: ויטלי פלוטינסקי מומחה לשוק ההון ופיננסים, וספיר קדוש מתכננת פיננסית בכירה. בנוסף אליהם הרצה בכנס גם יהודה אינדיג, מנהל מחלקת השקעות עמיתים ב״הפניקס״.

S.F.P (ראשי תיבות של Smart Financial Planing), החברה שיזמה וארגנה את הכנס, הינה מהחברות הצומחות בישראל לתכנון פיננסי הוליסטי. לקוחות החברה נהנים מהשקעות אלטרנטיביות בלעדיות, ומעטפת מלאה הכוללת התייחסות להיבטי מס. החברה הוקמה על-ידי ויטלי פלוטינסקי וספיר קדוש. והיא חלק מקבוצת נטו תכנון פיננסי, החברה המובילה בישראל לתכנון פיננסי, המפקחת על למעלה מ-24 מיליארד ש"ח ללקוחותיה בישראל.
בנוסף לכנס בתיאטרון הקאמרי, קיימה השבוע החברה כנס נוסף בקיבוץ יגור, במהלכו מיטב המומחים על המלצות סקרו בפני אולם מלא על השקעות אלטרנטיביות בצל הרפורמה המשפטית. בין הדוברים בכנס נמנה גם אורי קרן, שותף ומנהל ההשקעות הראשי של בית ההשקעות מור.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    כנס
    חיים נווה 06/2023/20
    הגב לתגובה זו
    0 0
    היה כנס מצויין, כל הכבוד לכל העוסקים במלאכה
    סגור