רכילות עסקית

מייקל בלומברג חושף: זה הסכום המטורף אותו תרם למד"א

ראש עיריית ניו יורק לשעבר מייקל בלומברג הודיע אמש כי הוא תורם למד"א 44 מיליון דולר זאת לאור נזקי המלחמה בעזה ומתקפת הטרור הקטלנית של מחבלי חמאס לפני שלושה שבועות: "ארה"ב מאז ומתמיד חברה של ישראל"
מערכת ice | 
מייקל בלומברג (צילום גייג' סקידמור Gage Skidmore)
ראש עיריית ניו יורק לשעבר מייקל בלומברג, הודיע אמש על תרומה בסך 44 מיליון דולר לארגון מד"א, זאת בעקבות מתקפת חמאס. לפי דיווח בניו יורק טיימס בלומברג הודיע כי ישווה את התרומות מצד ידידי ארה"ב של מגן דוד אדום שתרמו גם כן את אותו סכום. מדובר בסכום כולל של 88 מיליון דולר, הגבוה ביותר אותו תרמו ארגונים אמריקאים. הונו של בלומברג מוערך ב-96 מיליארד דולר.
באותה הצהרה בו הודיע על התרומה מסר בלומברג: "ארצות הברית מאז ומתמיד הייתה חברה של ישראל ומעודד אותי לראות שרבים מגבירים את הסיוע לבת הברית שלנו בתקופה מאתגרת זו, חשוב להראות לעולם שאנחנו מאוחדים בגינוי חמאס ומחויבים להגן על הבריאות והביטחון של אזרחי ישראל".
 
קתרין ריד מנכ"לית ארגון ידידי ארה"ב של מגן דוד אדום מסרה כי הכסף שגויס יסייע ברכישת ציוד רפואי, אמבולנסים, אפודים קרמים וקסדות לצוותי חירום. בימים הקרובים צפוי הארגון לשלוח לישראל אמבולנסים חדשים, זאת לאחר שרק בשבוע שעבר נשלחו 17 אמבולנסים לארץ.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה