אוכל

מכה לכיס של מיליוני ישראלים: המשקאות שאתם אוהבים מתייקרים

טמפו מעלה את מחירי המשקאות הקלים שלה בשיעור של 6.5%. המותג משווק בישראל את נסטי, סבן אפ, פפסי קולה, משקה האנרגיה XL, מירנדה, ג'ומאקס ובירה נשר
מערכת ice | 
טמפו (צילום shutterstock)
אחרי גל עליות המחירים בישראל שנכנס ברובו לתוקף ב-1.5.2025, ענקיות המזון בישראל והסופרמרקטים השונים מייקרים משמעותית את המוצרים שלהם, ואחרי שגל עליות המחירים הגיע גם לתחום המזון, טמפו ממש לא התכוונה "להישאר מאחור" והצטרפה לגל עליות המחירים במשקאות האלכוהול בישראל.
מעיין פרתי מדווחת כי טמפו מעלה את מחירי המשקאות הקלים שלה בשיעור של 6.5%. המותג משווק בישראל את נסטי, סבן אפ, פפסי קולה, משקה האנרגיה XL, מירנדה, ג'ומאקס ובירה נשר. 

גם בחודש ינואר האחרון טמפו הודיעה כי תעלה את המחירים של מוצרי האלכוהול שלה בשיעור של עד 8%, כאשר עליית המחירים נכנסה לתוקפה ב-1.3.2025, בין המוצרים שהתייקרו בקטגוריית היינות: יינות ברקן וסגל יעלו בין 4-5.5% רק בחלק המוצרים ביניהם: ברקן קלאסיק, ברקן פרימייר וסדרהת "היינות של סגל". שאל מוצרי יקב סגל לא יעלו.
בקטגוריות החריפים: רק חלק ממותגי החריפים עלו עם עליה בין 2.9-3.9%. המוצרים שעלו הם: ויסקי שיבאס, ג׳יימסון, וולנטיינס וגלנליווט ו-וודקה אבסולוט. רויאל סאלוט היחיד שעלה ב-8%, וחלק מהמוצרים לא עלו בכלל כמו: בלוגה, ערק אשקלון וכו׳.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה