אוכל

ענקית המשקאות בחשיפה חגיגית: זה המשקה שימגנט את שוחרי הבריאות

ענקית המשקאות פפסיקו הכריזה על השקת משקה קל לשוחרי הבריאות שתשווק החל מהסתיו הקרוב: כך היא תיראה, ואלו הטעמים שיושקו 
מערכת ice | 
קולה (צילום shutterstock)
ענקית המשקאות פפסיקו הודיעה השבוע על קולה חדשה שתשווק לציבור הרחב בארה"ב החל מהסתיו הקרוב. קהל היעד של המשקה החדש יהיה צעיר יחסית, וכזה שדוגל במודעות לבריאות. על פי פפסיקו, המוצר החדש יגיע בטעמי קולה ודובדבן-וניל, ויכיל 5 גרם סוכר קנים, 3 גרם סיבים פרה-ביוטיים וללא ממתיקים מלאכותיים. מנה אחת תכיל 30 קלוריות. כאמור, הקולה תהיה זמינה אונליין ובחנויות בסתיו הקרוב. יש לציין כי פרה - ביוטיקה, שלא כמו פרוביוטיקה אלו סיבים שלא ניתנים לעכל ומזינים את החיידקים הטובים במערכת העיכול. זה עשוי לסייע לבריאות המערכת החיסונית ולעיכול. 
מנכ"ל פפסיקו בארה"ב, רם קרישנן, אמר כי, "פפסי פרה-ביוטית קולה מייצגת את הקפיצה הבאה קדימה במתן בחירה, אופציונליות ומרכיבים פונקציונליים לחוויית הקולה שלהם לצרכנים, מבלי לוותר על טעם הפפסי האייקוני שאנו ידועים בו". 
 
לפני מספר חודשים פפסי רכשה את "פופי", חברה בעלת זהות בריאה יותר לחובבי משקאות מוגזים. הרכישה התבצעה תמורת כמעט 2 מיליארד דולר, כשהמשקה שהחברה מציעה מכיל תערובת של פרה-ביוטיקה, מיץ פירות וסיידר תפוחים.
כריסטופר פלמדו, פרופסור חבר בבית הספר לתארים מתקדמים לבריאות הציבור ומדיניות בריאות באוניברסיטת CUNY, אמר ל-CBS News כי, "הביקוש הצרכני בהחלט נע לבריא יותר. לפני עשרות שנים, ביג גולפס הענקיים היו באופנה. עכשיו זה הפפסי הפרה-ביוטי". 
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה