אוכל

כוכב התכנית קופה ראשית משיק מוצר חדש בהשראתו

הפרזנטור אמיר שורוש שמגלם את ראמזי עבד ראמזי הדמות המוכרת מהתכנית האובה קופה ראשית חוזר למיני סופר אלונית עם מצר חדש | כל הפרטים
מערכת ice | 
ראמזי אמיר שורוש (צילום מיכה לובטון, באדיבות כאן 11)
הפרזנטור אמיר שורוש שמגלם את ראמזי עבד ראמזי הדמות המוכרת מהתכנית האובה קופה ראשית חוזר למיני סופר אלונית עם מוצר חדש.
בין המוצרים שהושקו עד כה נמנים, הארטיק האגדי "השלגון הסודי של ראמזי" והמרשמלוני, וכעת רשת דור אלון חוזרת למסך עם קמפיין טלוויזיה חדש. הקמפיין מדגיש את הצעת הערך המרכזית של הרשת: בדרך הביתה עוצרים במיני סופר אלונית וסוגרים במהירות את ארוחת הערב.
במסגרת הקמפיין משיקה הרשת מהלך צרכני ייחודי: תבלין ראמזי החדש "ראמז אל חנות", שפותח בשיתוף עם מותג "תבליני טעם וריח". התבלין מיועד לשדרוג מנות יומיומיות - מפיצה ופסטה ועד חביתה, טוסט וסלט - ומאפשר להפוך כל ארוחה פשוטה לטעימה ומושקעת, בלי מאמץ במטבח.
לרגל ההשקה, כל לקוח שירכוש פיצה משפחתית במיני סופר אלונית במחיר של 24.9 שקלים, יקבל את תבלין ראמזי במתנה.
בדור אלון מציינים כי הקמפיין ממשיך את אסטרטגיית השיווק של המותג לייצר חדשנות וריגוש באמצעות שילוב של תוכן, מוצר איכותי והצעת ערך, כחלק מהמשך חיזוק הקשר עם הצרכנים.
הקמפיין, שהופק על ידי משרד הפרסום מנצ', ישודר בטלוויזיה, בדיגיטל ובפלטפורמות החברתיות. המבצע תקף עד ה-2 בפברואר 2026 או עד גמר המלאי, בסניפים נבחרים של מיני סופר אלונית.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה